Jump to content

xaralam

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    439
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    3

Όλα αναρτήθηκαν από xaralam

  1. Παιδιά καλησπέρα ! Ήθελα να ρωτησω αν η παρακάτω κίνηση των αστεριών είναι λογική !!! Η πολική ευθυγράμμιση δεν ήταν η καλύτερη δυνατη! Δεν θα έπρεπε τα αστέρια να διαγράφουν εύθεία γραμμή ? Αντί αυτού κάνουν ένα ζικ-ζακ δείτε Οι photos του Μ42. Η πρώτη photo έχει έκθεση 130 sec και η δευτερή 81 sec. Η πρώτη λήψη έγινε στις 9:50 και η δεύτερη στις 9 :48. Αργότερα βελτίωσα κάπως την κατάσταση αλλά το πρόβλημα είναι υπαρκτό πχ η δεύτερη photo έχει έκθεση 4 λεπτά δείτε την περίεργη τροχιά του αστεριου κατω κάτω ξαφνικά κάνει ένα άλμα και συνεχίζει ( μοιάζει να έχει κάποια περιοδικότητα δηλαδή στα 8 λεπτά θα είχαμε 2 τέτοια άλματα )!!! Καλύτερα φένεται στη τρίτη photo. Το ερώτημα είναι αν το προβλημα βρίσκεται στη στήριξη ή στην ευθυγράμμιση !!!! Τέλος παραθέτω μια photo με έκθεση 201 sec από το Μ51 της περασμένης εβδομάδας με την ίδια στήριξη όπου το πρόβλημα δεν υπάρχει είναι η πρώτη photo !!! To τηλεσκόπιο είναι Nexstar 5 se ! link http://www.astronomy.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=1075 Ευχαριστώ !!
  2. Όχι το FOV δεν το ξέρω αλλά πιστεύω ότι θα έχει κάποια σχέση με αυτα που μου έγραψες !!! Μήπως είναι εύκολο να μου πεις τον τύπο που υπολογίζει το FOV έχοντας όλα τα δεδομένα που περιγράφεις !! Σ' ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα πολύτιμες πληροφορίες !!!
  3. Ωραία και κάτι τελευταίο το FOV θα είναι ίδιο με πριν (χωρίς Focal reducer) αλλά πιο φωτεινό καθότι f/6.3 ή μεγαλώνει και το FOV αφού μικραίνει το f και η μεγέθυνση ?
  4. Είχα βρει κάτι διαφορετικό στο internet και είχα υπολογίσει το 25χ. Σύμφωνα με αυτο που μου λες έχουμε Nexstar 5 SE με F = 1250 (εστιακός λόγος f/10) Olympus E-420 chip 17,3 mm x 13 mm πυθαγόρειο και διαγώνιος του chip περίπου 21,5 mm Άρα η μεγέθυνση με prime focus θα είναι 1250 / 21,5 = 58 x ? Με τον FOCAL REDUCER που ο εστιακός λόγος θα γίνει 6.3 θα είναι σαν να έχω Εστιακή αποσταση τηλεσκοπίου F= 6.3 χ 127 mm ( διάμετρος κατόπτρου) = 787,5 . Άρα τώρα θα έχουμε μέγέθυνση με prime focus 787,5 / 21 ,5 = 36, 6 x ? Πιστεύω να κατάλαβα καλά ????
  5. Οι photos είναι χωρίς πολική ευθυγράμμιση με alt azim οδήγηση 50 images των 25 sec 30 sec και 50 sec , 60 sec iso 1600 συνολικά 24 min περίπου και επεξεργασία με Deepskystacker photoshop + iris + neatimage
  6. Η Κεντρική παρεμπόδιση είναι ορατη με focal reducer + prime focus setup ? Το τηλεσκόπιο είναι Nexstar 5 Se f/10 SC και η camera Olympus E-420 !!! Επίσης έχω υπολογίσει μεγέθυνση χωρις focal reducer περίπου 25x, με focal reducer π.χ 0.63 για να παω σε f/6 θα μειωθεί κατά 60 % ? Θα έχω πρόβλημα με την κεντρική παρεμπόδιση τότε ? Ευχαρισστώ
  7. xaralam

    Orion -26-02-09 B

    49 images των 25 sec 30 sec 40 sec και 60 sec total time 24 min iso 1600. Χωρίς dark, χωρίς πολική ευθυγράμμιση (με alt-azm). Nexstar 5 SE f/10 Olympus E-420 prime focus. Σιγά Σιγά μαθαίνουμε και το DEEPskySTACKER + photoshop + Neat Image
  8. xaralam

    Orion -26-02-09

    Nexstar 5 SE f/10 Olympus E-420 prime focus . Χωρίς πολική ευθυγράμμιση ( με alt-azim ) 20χ25sec iso 1600 2x30 sec iso 1600 (total 9min kai 30 sec ) Επεξεργασία με deepskystacker και Iris
  9. xaralam

    Orion

    Orion Nebula 21-02-09 Nexstar 5 SE + Olympus E-420 Method : Prime Focus 5 x 25 sec iso 1600 + 1 x 60 sec iso 1600 + 2 x 25 sec iso 100 Stacking with photoshop + Noise reduction with Neat image ! Πρώτη προσπάθεια αστροφωτογραφίας και πολικής ευθυγράμμισης !
  10. Πολύ σωστά αλλά δυστυχώς είναι μόνο για canon DSLR και δουλεύει σε λειτουργικό Palm Os οχι Windows Mobile ! Για μηχανές Olympus Nikon Pentax δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι αναλογο σε Palm Os
  11. Pocket Pc πχ εγώ έχω το Μιο 168 δες ένα στην photo. Όλα κάνουν αρκεί να έχουν ir (υπέρυθρες )
  12. Να και κάποια screen shot για olympus. Στην δικιά μου Olympus E420 δουλεύει όπως το manual Χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά Original rm-1 ir control pda display ir control
  13. Όσοι έχετε dslr μηχανή Olympus , Canon , Nikon ,Pentax και pda δεν είναι απαραίτητο να αγοράσετε το αντιστοιχο αξεσουαρ remote control. Χρειάζεστε το 'Novii Remote' να το κάνετε install στο pda και τα ir remote files των μηχανών σας τα οποία θα βρείτε πιο κάτω. Κάνετε rename τα παρακάτω αρχεία από *.pdf σε *.pdb. Μετά απλά καντε copy paste το *.pdb στο directory 'codebases' του 'Νοvii Remote' και το pda σας έχει γίνει το control : rm-1 για Olympus rc -1 για canon ML-L3 για Nikon Εύκολα και ανέξοδα !! Αν υπάρχουν απορίες καλοδεχούμενες !! Pentax.pdf Canon_RC-1.pdf Nikon_ML-L3.pdf Olympus.pdf
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης