Να προσθέσω ότι θα προτιμούσα να φύγουν με τη σειρά που τα έχω βάλει. Πχ δεν δίνω την βάση εαν δεν φύγουν οι σωλήνες. Η κάμερα + τροχός + φίλτρα μπορεί να φύγουν ξεχωριστά καθώς και ο focal reducer, o προσοφθάλμιος . Εαν κάποιος πάρει όλο το πακέτο πράγμα απίθανο συζητάμε για καλύτερη τιμή .
Atik 314 L+ ( 9 μηνών) Ελεγχόμενη ψύξη μέχρι -27 από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος (ασπρόμαυρη) 1000 euro πουλήθηκε πάει για Ιταλία Atik manual τροχος 5 θέσεων 1 1/4 90 euro (στο κουτί του) πουλήθηκε ευχαριστώ Δημήτρη Celestron ED 80 + Δακτυλίδια +dovetail + διαγώνιο 90 μοιρών+ερευνητής 250 Euro Χωρίς το παραμκρό σημάδι από δακτυλίδια γρατζουνιες κτλ. Πουλήθηκε ευχαριστώ Ηλία Orion short tube 80/400 + δακτυλίδια Orion δώρο 80 Euro Άριστη κατάσταση χωρίς το παραμικρό σημάδι .Εξαιρετικό και πολύ ελαφρυ για οδηγητικό Πουλήθηκε ευχαριστώ Γιώργο Baader Hyperion 13mm (καινούργιος) + HYPERION ΑΝΤΑΠΤΟΡΑΣ Τ, Μ43 / Τ2 80 euro (έχει χρησιμ. 2 φορές στο κουτί με την δερμάτινη θήκη του) λινκ για τον adaptor http://www.astronomy.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=1382 . Στην ουσία συνδέει τον προσοφθάλμιο με μία DSLR η CCD για φωτογράφιση με Εξωεστιακή Προβολή υπό κράτηση Meade focal reducer + Adaptor για προσαρμογή του σε ED80 80 Euro (στο κουτί του ) πουλήθηκε ευχαριστώ Γιώργο +διαφοροι adapters + philips web cam δώρο για εκείνον που θα πάρει camera + focal reducer O λόγος που τα πουλάω είναι πως τώρα με το νέο μέλος που αποκτήσαμε ο χρόνος είναι ελάχιστος και έτσι τα πράγματα θα κάθονται για πολύ καιρό [/b]
Παιδιά θέλω την βοηθεια σας !! Ένα γρηγορο νευτώνιο f/4 (200 /800) μπορεί να συνεργαστεί με τον αισθητήρα της Ατικ (11mm diagonal) με το coma corrector πόσο εξαλείφεται το φαινόμενο κόμης? Επισης με έναν barlow ed και μετατροπή του λόγου σε f8 θα έχω καλά αποτελέσματα σε deep sky (γαλαξίες) ? Η να πάω καλύτερα σε refractor ed 900mm έχω ήδη το celestron ed 600mm για ευρύ πεδίο Ευχαριστώ !!
Με τα διαμάντια που ανεβάζετε εσείς τι να πούμε και εμείς μας κανετε και ντρεπόμαστε !! Η Αλήθεια είναι Άγγελε οτι περιμένω τον διάδοχο (αστροφωτογράφο) σε κανενα 2 μηνο και ο χρόνος μου είναι περιορισμένος μετα από καιρό βρήκα λίγο χρόνο να τραβήξω την παραπάνω φώτο Αλλά τα κουνουπια είχαν άλλη γνώμη
Celestron ED80 Atik 314L+ 0 βαθμοι L 2x 20 bin 1x1 + 1x10 bin 1x1 R,G,B , από 1χ10 bin 2x2 Orion Short tube +philips web cam οδήγηση PHD maximdl photoshop Ήθελε παραπάνω αλλά πολύ κουνούπι ρε παιδιά
Celestron ED 80 Orion short tube + philips SPC 9000 οδηγητικο L : 6x 10 min bin 1x1 + 4x8min bin 1x1 R : 4 x 5 min + 2 x 6min Bin 2x2 G : 4 x 5 min + 2 x 6min Bin 2x2 B : 4 x 5 min + 2 x 6min Bin 2x2 Phd duiding Maximdl photoshop + 30 flats 19000 Adu + 5Darks από αλλή φορά γιατι νυσταζα Camera Atik 314L+ στους -5 C
Tα φίλτρα είναι της Baader. Για το blue που είχα το πρόβλημα έπαιξα με τα curves και στο maxim dl και στο photoshop στο δε combine στη διαγώνιο του πίνακα άλλαξα τις τιμές μέχρι να μοιάζει όσο γίνεται πιο καλό. Την περιοδο αυτη είμαι Άθήνα από την ταράτσα μου στην Αρτεμιδα με πολύ φεγγάρι και πολλά φώτα
Celestron ED80 Guide scope Orion short tube 80 και Philips web cam SPC9000 Camera Atik 314L+ στους -3 C L : 6 x 1200 sec bin 1x1 1x 800 sec bin 1x1 1x 600 sec bin 1x1 R: 2x 600sec bin 1χ1 G:2x600 sec bin 1x1 B:2 x 600 sec bin 1x1 Maxim dl Deepskystacker Photoshop 4
Celestron ED80 Guide scope Orion short tube 80 και Philips web cam SPC9000 Camera Atik 314L+ στους -3 C L : 9 x 600 sec bin 1x1 R: 2x 600sec bin 1χ1 G:2x600 sec bin 1x1 B:2 x 600 sec bin 1x1 Maxim dl Deepskystacker Photoshop 4
Celestron ED80 Guide scope Orion short tube 80 και Philips web cam SPC9000 Camera Atik 314L+ στους -3 C L : 6 x 600 sec bin 1x1 R: 2x 600 bin 2χ2 G:2x600 bin 2x2B:2 x 600 sec bin 2x2 ( με πολλά προβλήματα για αυτό και το λάθος colour) Στο blue ένα σύννεφο τα έκανε μαντάρα και μετα δεν είχα άλλο χρόνο. Maxim dl Deepskystacker Photoshop 4