Jump to content

xaralam

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    439
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    3

Όλα αναρτήθηκαν από xaralam

  1. Τέλος ακολουθούν τα γραφήματα για την δεύτερη εκδοχή. Τα darks είναι ακόμα καλύτερα ενώ η θερμοκρασία πέφτει πιο γρήγορα . Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι με λίγο κόστος θα μπορώ να απολαύσω το χόμπι μου και τον Ιούλιο και τον Αύγουστο με καλά αποτελέσματα . Απομένει δοκιμή και με το τηλεσκόπιο . Κάθε σχόλιο καλοδεχούμενο Κλεισιμο live view και αρχή ληψεων σε iso 800 των300sec Αρχή από 23 βαθμούς. Πρωτα 35min με Live view συνεχεια ανοικτό Καμερα κλειστή 75min ΔΤ = 16 βαθμοι κελσιου
  2. Παρακάτω η δεύτερη εκδοχή του μπροστινού τμήματος του κουτιού ντυμένο με υαλοβάμβακα και αλουμινόχαρτο το αγοράζουμε έτοιμο από μονωτικά προς 1.5 ευρώ η 2 το τετραγωνικό .
  3. Tα κουτιά από εδώ (είναι 2 μέσα στη συσκευασία στη τιμή που βλέπεις 9.80 και τα 2 ) http://www.antoniadis.com.gr/product_info.php?cPath=108_317_484&products_id=4108 ( αν δεν επιτρέπεται το συγκεκριμένο link η θεωρείται διαφήμιση παρακαλώ τον admin να το διαγράψει ) Το peltier είναι αυτό http://www.ebay.com/itm/262248955865?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Αφρο πολυουρεθάνης και υαλοβάμβακα βρίσκεις σε μαγαζιά με μονωτικά και χρώματα κτλ
  4. 150 το κουτί + 350 peltier με ψυκρες όλο μαζί είναι 500 γραμμάρια περίπου Tα test εχουν γίνει σε χώρο δωματίου οπότε δεν το γνωρίζω !! Ενδεικτικα μόνο θα σου πω ότι δεν νομίζω να έχω κάποιο θέμα δίοτι το θερμόμετρο που βλέπεις είναι με αυτοκόλλητο και αν το δεις ακουμπάει ελάχιστη επιφάνεια γυρω στο 5% της συνολικής του το άλλο είναι στον αέρα αν λοιπόν είχα κραδασμούς θα το έβλεπα να τρεμοπαίζει ή να δονείται πράγμα που δεν συμβαίνει . Η δευτερη εκδοχή είναι ακόμα πιο αποδοτική καθώς έδωσε minimum θερμοκρασία 6.8 βαθμούς με θερμοκρασία δωματίου 23 και θερμοκρασία κάμερας σε λειτουργία 9.3 με θερμοκρασία δωματίου 23 βαθμούς . Επίσης ρίχνει την θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα σε 20 λεπτά από 23 δωματίου στους 10 . Θα ακολουθήσουν γραφήματα και παρουσίαση
  5. Επειδή αυτά τα κουτιά έρχονται σε πακέτο των 2 έχω ετοιμάσει και μια εναλλακτική εκδοχή του μπροστινού μέρους με διαφορετική μονωση από υαλοβάμβακα και αλουμινόχαρτο μόλις ολοκληρώσω τις μετρήσεις θα ακολουθήσουν φωτο και γραφήματα
  6. Περιπου 150 γρ
  7. Όχι η μηχανή δεν έρχεται σε επαφή με την ψύκτρα όπως το είπες . Το κουτί είναι στεγανό από κατασκευή το συγκεκριμμένο . Όσον αφορά την υγρασία όχι δεν παρατήρησα μόλις το άνοιξα αλλά σκοπεύω να προσθεσω μερικά σακουλάκια silicon gel για παν ενδεχόμενο ...
  8. Τέλος στο παρακάτω link θα βρείτε τα darks σε raw για όποιον ενδιαφέρεται . https://www.dropbox.com/s/60ld7cjhuib1t0e/iso800-11.1%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%AF-10%CE%BB%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%AC.CR2?dl=0 https://www.dropbox.com/s/wycu0q7omtgjgdq/iso800-11.1%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%B9-300sec.CR2?dl=0 https://www.dropbox.com/s/4l9cp5tpygjlz20/iso1600-11.1%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%AF-10%CE%BB%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%B1.CR2?dl=0 https://www.dropbox.com/s/pbik7410lpy5nf5/iso1600-11.1%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%B9-300sec.CR2?dl=0 https://www.dropbox.com/s/fqdy6ozqdv646jl/iso3200-11.1%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%B9-300sec.CR2?dl=0 https://www.dropbox.com/s/t2u8cvdlbl0cb71/ISO800%20-23%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%B9-300sec.CR2?dl=0 https://www.dropbox.com/s/s45a64x2slgtqpu/ISO1600%20-23%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%B9-300sec.CR2?dl=0 https://www.dropbox.com/s/5qlraixvwyxd2an/ISO3200%20-23%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%B9-300sec.CR2?dl=0 Oι διαφορές είναι αισθητές . Κάθε σχόλιο η πρόταση καλοδεχουμενη
  9. Ανοιγμα της μηχανής από το minimum 8.7 βαθμούς και αρχή λήψεων iso 800 των 5 λεπτών μέχρι να έρθει σε θερμική ισορροπία που ήταν πάλι 11.1 βαθμοί Θερμοκρασιά δωματίου σταθερα 23 με 24 βαθμοί χρόνοι σε λεπτά
  10. Δοκιμή με την μηχανή κλειστή αυτή την φορά για να δω τον χρόνο μεχρι την θερμικη ισορροπια και το μεγιστο ΔΤ. Οι χρόνοι είναι σε λεπτά Από 24 βαθμούς έπεσα στους 8.7 μεσα στο κουτί.
  11. Κλείσιμο του Live view και αρχή λήψεων σε iso 800 των 300 sec. Θερμική ισορροπια σε 40min μέγιστο ΔΤ= 12 βαθμοί κελσίου minmum θερμοκρασια κουτιου 11.1 βαθμοι Συνεχισα να τραβάω δοκιμαστικες 5λεπτες και 10λεπτες σε διαφορα iso 800, 1600, 3200 για περιπου 2 ώρες με την θερμοκρασία σταθερή στους 11.1 βαθμούς και στο δωματιο στους 23 με 24
  12. Κάποια τεστ Θερμοκρασία περιβάλλοντος 24 βαθμοι Η κάμερα είναι στο κουτί με το Live view μονιμα ανοικτό (όπως κάνω συνήθως μέχρι να αρχισω την φωτογράφιση σε πραγματικές συνθήκες ) ο χρόνος μέχρι την θερμική ισορροπία περίπου 35 min . Η θερμοκρασία στο κουτί έπεσε 10 βαθμούς.
  13. Απόφασισα να δημιουργήσω το δικό μου cooling box διότι για όσους φωτογραφίζουν καλοκαίρι με dslr τα πράγματα είναι δύσκολα από θέμα θορύβου στις λήψεις . Το κόστος της κατασκευής ανέρχεται στα : Κουτί στεγανό : 8.5 € Peltier με ψυκτρες : 9 € από ebay ( 72 w το peltier) Αφρός πολυουρεθάνης : 4.5 € € Τροφοδοτικό καλώδια : 9 € Θερμόμετρο υγρασιομετρο : 17 Σύνολο 48 ευρώ .Θα μπορουσε να βγει και φθηνότερα πχ τα θερμόμετρα ξεκινάνε από 7 Ευρώ . Κατασκευη : Εντυσα την μηχανή με ζελατίνα κουζίνας και γενικά με αφρό το μισό κουτί ωστα να πάρει το σχήμα της παρόμοια διαδικασία έκανα και στην πλάτη του κουτιού δείτε φώτο . Πρόσθετο βάρος : 350 gr το peltier + 150 gr το κουτί = 500 gr Ακολουθούν darks και γραφήματα των δοκιμών .
  14. xaralam

    M51

    Gso rc 6 +Heq5 pro Canon 1100d unmod Eκθεση 7h + 15min Ληψεις από 3 βραδιές
  15. xaralam

    M51

    Ευχαριστώ! ( αν και θέλω δουλειά στο collimation του rc )
  16. xaralam

    M51

    Gso rc 6 +Heq5 Pro Canon dslr unmod 28 χ 300sec iso 800 μετα βγηκε το φεγγαρι 10 darks 40 flats
  17. Λοιπόν ότι λέει η αγγελια ! Αν βέβαια κάποιος έχει και τον icx274 που έχει η atik 420 θα το σκεφτόμουν ! Ευχαριστώ !
  18. xaralam

    M63

    Gso rc 6\" Heq5 pro Canon 1100d (30 x 300sec ) 8 x300 sec darks flats
  19. xaralam

    Leo Triplet

    Τηλεσκόπιο : GSO RC 6'''' πάνω σε ΗΕQ5 Pro camera : Canon dslr 1100d χρόνος έκθεσης : 2h 30 min (30 x 5min ) + 8 darks x 5min + flats Τοποθεσία : Αρτέμιδα Αττικής Φωτογράφοι : Αριστείδης & Τάσος Χαραλαμπόπουλος Η επεξεργασία έγινε μόνο από τον μπαμπά YΓ Η εστίαση δεν ήταν η καλύτερη δυνατή όπως και η βραδιά γενικότερα !
  20. xaralam

    M1

    M1 Χρόνος έκθεσης lights : 2h 45 min, darks : 10, flats : 40 Camera Canon dslr 1100d Τelescope - mount : Rc 6\\\" + ccdt67 focal reducer - HEQ5 Λιγο η εστίαση και το ασχημο seeing δεν μου άφησαν πολλά περιθώρια
  21. xaralam

    Rosette Nebula

    Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για όλα και για την βοήθεια στο setup
  22. xaralam

    Ou4 & Sh2 129 : A Giant Squid Nebula And A Flying Bat

    Τρομερή !! πολλά μπράβο !!!
  23. xaralam

    Ou4 & Sh2 129 : A Giant Squid Nebula And A Flying Bat

    Τρομερή !! πολλά μπράβο !!!
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης