Jump to content

xaralam

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    439
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    3

Όλα αναρτήθηκαν από xaralam

  1. Αν σε κάποιον περισσεύει παρακαλώ ας στείλε pm http://www.365astronomy.com/Lacerta-EQHC-Handset-Hand-Control-for-EQ5-ST-4-Compatible.html η αυτό http://www.rothervalleyoptics.co.uk/skywatcher-dual-axis-motor-drive-eq5.html Τα μοτέρ δεν με ενδιαφέρουν Ευχαριστώ!
  2. Ευχαριστώ πολύ Ηλία !
  3. xaralam

    Skywatcher one axis controller modifications

    Λοιπόν ανοίγω το θέμα μήπως με βοηθήσει κάποιος με γνώσεις . Έχω ένα τέτοιο controler μαζί με το μοτέρ http://www.sherwoods-photo.com/sky_watcher/EQ3-2-Single-Axis-Motor.jpg. Έχω την skywatcher star adventurer η οποία έχει οδήγηση μόνο στον άξονα ra. Έχω βρει τρόπο να κάνω οδήγηση στον έναν άξονα . Θέλω να προσαρμοστεί το μοτέρ από τον controller στον άξονα dec και να έχω οδηγήσει και από τους 2 άξονες . Το πρόβλημα δεν είναι πως θα μπει αλλά πριν αγοράσω πράγματα με προβλημάτισε το εξής. Το συγκεκριμένο controller είναι για ra άξονα κανονικά πράγμα που σημαίνει ότι όταν το βάζεις μπροστά αρχίζει να κινείται συνεχώς πράγμα που δεν θέλουμε στο dec πάρα μόνο σε περίπτωση διόρθωσης. Έχει βέβαια επιλογή stop , 2x forward, kai 8x forward και backward. Αν κάνω το γνωστό modification για τον dual axis controller αλλά μόνο στο + και - του controller . Υπάρχει τρόπος να σταματήσει η συνεχόμενη κίνηση που δίνει με το power on στο μοτέρ καθώς ήταν προορισμένο για ra άξονα ? Δηλαδή να μετατρέψω τον controller σε λειτουργία για dec άξονα . Αν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει . Μπορώ να ανεβάσω και φώτο αν χρειάζεστε Ευχαριστώ
  4. Ότι λέει ο τίτλος σε λογική τιμή Ευχαριστώ !
  5. xaralam

    Orion M42 Widefield +m43 + Horshead

    Canon 1100d unmod Φακός 75 - 300mm στα 100mm 100 x 1min 40sec iso 1600 (έπρεπε να το έχω στα iso 800) Στήριξη Skywatcher star adventurer unguided προς το παρόν Δοκιμές του νέου μου παιχνιδιού Αν είχα προσέξει λίγο παραπάνω την πολική και το iso θα μπορούσα να έχω 2 λεπτες πολύ καλύτερες 40 darks από άλλη φορά γιατι δεν είχα χρόνο 40 flats
  6. xaralam

    NEA TIMH Orion Atlas mount

    p.m.
  7. xaralam

    Orion M42 Widefield

    Ευχαριστώ
  8. xaralam

    Orion M42 Widefield

    Πρώτο φώς για την καινούργια μου υπερφορητή βάση Skywacther Star adventure (μόλις 1κg βάρος ενώ τριποδας μηχανή και βάση περίπου 3,5κg όλα μαζί θα ακολουθήσει σχετικη παρουσίαση στο αντιστοιχο θέμα) http://www.skywatcher.com/downloads/Star%20Adventurer-SA-F-100326V1-EN.pdf . Η φώτο είναι χωρίς οδήγηση με πολική ευθυγράμμιση από την διόπτρα της βάσης . Μηχανή Canon Eos 1100d και φακός canon 70-300mm στα 120 mm πάνω σε ένα φωτογραφικό τρίποδο. 51 lights iso 800 1m 40s 40 darks 40 flats
  9. pm
  10. Λοιπόν το 2000 είχα αγοράσει ενα τηλεσκόπιο vixen cosmostar 114mm με μια gem της μανας του της πλάκας όμως πρέπει να είναι επιπέδου eq2. Σκέφτομαι καθότι δεν υπάρχουν φράγκα τώρα να βάλω ενα μοτερακι το πιο απλο για eq1 πάνω και να αρχίσω πάλι το σπορ καθώς το 2010 πούλησα όλον το εξοπλισμό (ΗΕQ5 + ed80 + atik 314L+...) και έμεινε μόνο αυτή η βάση + το αρχαίο 114mm . Ελεγα λοιπόν να βάλω πάνω την canon με ενα μοτεράκι και να ξαναρχίσω σιγα σιγά
  11. Αν θέλω αργότερα μέχρι 300mm πάω μάλλον για άλλη βάση
  12. μιλαμε για χρονους 3-5 min . Η βάση είναι χωρίς πολική διόπτρα !!! οπότε θα έχω παιδεμα στην ευθυγράμμιση
  13. Λοιπον παιδιά ακουω προτάσεις !! Μια παλιά gem με ενα μοτερακι ra axis και φακό στα 50mm θα κάνει δουλεια με canon eos 1100d ?
  14. εβαλα και μερικές φωογραφίες
  15. Dell inspirion mini 1010 σε αριστη κατάσταση με χαρακτηριστικά. Intel Atom Z530 (1.6GHz/533MHz FSB/512K Cache) Μνήμη: 1 GB, Σκληρός δίσκος: 160 GB, Οθόνη: 10.1 in, Κάρτα γραφικών: Intel 500 GMA, full card reader, 3xusb, 1xHDMI out, 1.3MP webcam ,εισοδος ακουστiκων, εισοδος μικροφωνου, bluetooth, wi - fi, μικροφωνο, εισοδος καρτας sim (κινητου) για να βαζεις μεσα την καρτα του τηλεφωνου και να στελνεις ή να λαμβανεις τα e-mail's, και να συνδεση στο intrernet μεσω 3g ή GPRS(Ενσωματωμένο Mobile Broadband για πρόσβαση στο internet από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε, χωρίς καλώδια και χωρίς USB stick modem), Windows Xp +Linux Ubuntu.Eιναι σε άριστη κατασταση λειτουργικα, αγρατσουνιστο, χωρις κανενα καμενο pixel, η διαρκεια της μπαταριας κοντα στις 8 με 9 ωρες (χρήση γραφείου) και 5-7 ώρες για περίσσότερη χρήση. βάρος 1.30kg . Με Starry Night, ΕQMOD και αλλα προγράμματα έτοιμο για αστροβραδιές. Χρώμα λευκό. Τιμή 200 Ευρω. τελική!! Μετά αποσύρεται Ευχαριστώ
  16. Φίλτρα Baader LRGB 1,25" για CCD. Τα φίλτρα είναι 9 μηνών σε άριστη κατάσταση. Όλες οι photo μου έχουν τραβηχτεί με αυτά. Τιμή για να φύγουν 140 Ευρώ + barlow 2x Skywatcher δώρο.
  17. Καθώς έχουν απομείνει μόνο τα φιλτρα και ένας Barlow 2x η αγγελία κλείνει και θα ανοίξει νέα για τα φίλτρα και τον barlow . Ευχαριστώ ολα τα παιδιά που αγόρασαν τον εξοπλισμό και ελπίζω να τον χαρούν !
  18. Σου έχω στείλει pm
  19. Νέες τιμές σε ότι έχει απομείνει ακομα και προσθήκη δώρων . Όταν φύγουν κάποια πραγματα η αγγελία θα κλείσει και τα υπόλλοιπα θα μπουν σε ξεχωριστή αγγελία. Ευχαριστώ !!
  20. Δημήτρη δεν το έλαβα ποτέ !! Αν θές ξαναστείλετο
  21. Up!!! Νέες φώτο !! Τα πράγματα είναι τα περισσότερα καινούργια !! Κρίμα είναι να κάθονται !!
  22. Η βάση και το προσοφθάλμιο με φωτεινό σταυρόνημα πουλήθηκαν. Ευχαριστώ τους Γιώργους που τα αγόρασαν !! Ελπίζω να τα χαρούν. Απομένουν τα υπόλοιπα τα οποία έχουν μπεί και atromart αλλά θα προτιμούσα να τα πάρει κάποιος από εδώ .
  23. Μπήκαν και οι φωτογραφίες. Οτροχός είναι εφοδιασμένος με τα LRGB της Baader τα οποία πωλούνται ξεχωριστά στις τιμές που αναφέρω πάνω.
  24. τελικές τιμές μετά την μείωση ! Εαν δεν υπάρξει ενδιαφέρον η αγγελία θα αποσυρθεί
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης