Για τα λεφτά της ναι και με το παραπάνω ! Ενα μειονεκτημα που έχει είναι ότι δεν δεχεται φίλτρα όπως η canon αλλά αυτό για μένα δεν αποτέλεσε προβλημα η μηχανή θα σε ικανοποιήσει και στην καθημερινή χρήση. Έχε στο νου σου όμως πως για deepsky δεν αρκεί μόνο η μηχανή αλλά και η βάση ό σωλήνας ή οδήγηση κτλ. Αν έχεις λύσει τα παραπάνω τότε πάρέ μια dslr. H μηχανή έχει μεγάλο chip 21,5 mm διαγώνιο όπότε σε μεγάλα f = 1000 και πάνω θα σου δίνει μεγάλες μεγενθυνσεις και μικρό fov !