Jump to content

Aρχάριος - Παρατήρηση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

 

Είμαι αρχάριος στην παρατηρησιακή αστρονομία και έπειτα από καιρό αρχίζω σιγά σιγά να ασχολούμαι με την παρατήρηση του νυχτερινού ουρανού.

Έχω ένα ζευγάρι παλιά κυάλια 7χ50 και θα προμηθευτώ καλύτερα σε λίγο διάστημα.

Έχω μερικές απορίες όμως για την παρατήρηση.

Όσον αφορά τους αστερισμούς,κασσιόπη,μεγάλη άρκτος κτλ μπορώ και τους αναγνωρίζω.Επιχέιρησα να παρατηρήσω μερικα Messier και NGC αντικείμενα.Ο αστερισμός που ήταν πιο ορατός και καθαρός ήταν η κασσιόπη,οπότε πήγα να κοιτάξω τα NGC869 ,884 663 που είναι κοντά στην κασσιόπη,σύμφωνα με το βιβλιό nightwatch.Λοιπόν,είδα σίγουρα κάποιο σμήνος αστέρων αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιό ήταν.Και εδώ είναι το ερώτημά μου.Για να βρω κάποιο αντικείμενο στην ουσία στηρίζομαι αποκλειστικά σε λεπτομερείς χάρτες(όχι στο nightwatch που έχει λίγα πράματα?)και στην εμπειρία ?Δηλ πώς θα ξέρω αν αυτό που παρατήρησα είναι το NGC869 ή το NGC663?Βρήκα στο δίκτυο εικόνες με αυτά τα αντικείμενα αλλά δυσκολέυομαι πολύ να αναγνωρίσω το τί ήταν αυτό που είδα.Πιστεύω να έγινα κατανοητός.

 

Ευχαριστώ πολύ!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλωσήλθες φίλε!

Η αναγνώριση αυτού που παρατηρείς, δεν γίνεται με οπτική σύγκριση με διάφορες φωτογραφίες. Διαφορετικά βλέπουν τα μάτια σου και διαφορετικά μια κάμερα. Η αναγνώριση γίνεται μέσω του δρόμου που ακολούθησες με τα κυάλια σου στον ουρανό, για να φτάσεις στο στόχο σου. Αν δηλαδή ακολούθησες πιστά κάποια διαδρομή από αστέρια σύμφωνα με τον χάρτη σου και εφόσον ο χάρτης σου σε οδηγεί σε κάποιο στόχο, τότε αυτό που βλέπεις δε μπορεί παρά να είναι αυτό που ψάχνεις.

Δημήτρης Καπετανάκης

CGCG108-138:

Mag 15.5v, να τ''αφήσω;

Πολλά τα mag Άρη!

 

Το flickr μου

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα