-
Αναρτήσεις
1177 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Τύπος περιεχομένου
Forum
Λήψεις
Ιστολόγια
Αστροημερολόγιο
Άρθρα
Αστροφωτογραφίες
Store
Αγγελίες
Όλα αναρτήθηκαν από ecuador
-
Χαρίζεται TAL-1 Mizar σε κακή κατάσταση.
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της ecuador σε Μικρές Αγγελίες - Αρχείο
Μάλλον θα δωθεί σήμερα. -
Χαρίζεται TAL-1 Mizar σε κακή κατάσταση.
ecuador δημοσίευσε μια συζήτηση σε Μικρές Αγγελίες - Αρχείο
Έχω ένα παλιό TAL-1, είναι μοντέλο του '89, δηλαδή από όταν έγραφαν πάνω "Mizar" και είχαν τα προσοφθάλμια 32mm το οποίο χρησιμοποιούσα μέχρι πριν από 15+ χρόνια. Μέχρι πέρσι το καλοκαίρι ήταν σε καλή σχετικά κατάσταση αποθηκευμένο, αλλά μεταφέρθηκε λόγω έλλειψης χώρου σε αποθήκη υπόγεια και το χτύπησε η υγρασία. Δηλαδή έχουν αρχίσει μεταλλικά σημεία να σκουριάζουν, ο ανιχνευτής θόλωσε, ο εστιαστής σκλήρυνε κλπ. Το κάτοπτρο εντάξει φαίνεται απ'όσο μπορώ να δω και γενικά ο σωλήνας δεν είναι σε άσχημη κατάσταση (εκτός από τον εστιαστή όπως είπα που μία βίδα του έχει σκουριάσει και είναι σκληρός), επίσης τα προσοφθάλμια+barlow ήταν ξεχωριστά και είναι σε καλή κατάσταση. Έτσι κι αλλιώς το κρατούσα μόνο για συναισθηματικούς λόγους, οπότε αν τυχόν νομίζει κάποιος ότι μπορεί να το συνεφέρει και να το χρησιμοποιήσει το προτιμώ από το να πάει για πέταμα. Το μόνο πρόβλημα είναι πως βρίσκεται στην Οινόη Αττικής και δε θα είναι διαθέσιμο για πολλές μέρες (σίγουρα σήμερα και αύριο, μετά έχω κάτι τρεξίματα και μπορεί να μην είμαι διαθέσιμος έωςι την Πέμπτη που φεύγω για ταξίδι). -
Σε καλή κατάσταση (εντάξει αν δε δουλεύει π.χ. το φλας, δεν πειράζει είναι γι ααστρονομική χρήση) και το ποσό που διαθέτω θα είναι ανάλογο με κατάσταση, shutter count και παρελκόμενα. Σκέτο σώμα μου κάνει, αλλά και με φακό IS μπορείτε να μου κάνετε προσφορά. Αθήνα κατά προτίμηση, αν και το Σ/Κ αυτό θα περάσω από Β. Ελλάδα. Ευχαριστώ.
-
Μεταπτυχιακο Φυσικης,κατευθυνση Αστρονομια-Αστροφυσικη
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της Mask σε Αστρονομία, Αστροφυσική και Κοσμολογία
Δε με καταλαβαίνεις... Λέω, ότι σε άλλες χώρες το γεγονός θα περνούσε απαρατήρητο. Δε θα ανέκυπτε καν σε συζήτηση. Ή θα μου έλεγες ότι σε πολλά τμήματα υπάρχουν 40ρηδες και 50ρηδες. -
Μεταπτυχιακο Φυσικης,κατευθυνση Αστρονομια-Αστροφυσικη
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της Mask σε Αστρονομία, Αστροφυσική και Κοσμολογία
Δηλαδή το ότι συζητήθηκε το γεγονός πως μπήκε κάποιος 40 ετών σε μεταπτυχιακό εσένα σου φαίνεται φυσιολογικό έτσι; -
-
Μεταπτυχιακο Φυσικης,κατευθυνση Αστρονομια-Αστροφυσικη
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της Mask σε Αστρονομία, Αστροφυσική και Κοσμολογία
Διαφωνώ για το θέμα ηλικίας: στην Ελλάδα είναι που έχουμε το κόμπλεξ, έξω είναι λιγότερο θέμα. Αλλά στο να σε δεκτούν κάπου θα κοιτάξουν τι έκανες αυτά τα χρόνια, και αναλόγως μπορεί να το θεωρήσουν καλό ή κακό. Να ρωτήσω, ποιό Φυσικό τελείωσες και με τι βαθμό; Σε γλώσσες πως τα πας; Για παράδειγμα αν στα αγγλικά είσαι πολύ άνετη και ήσουν από τους καλούς της χρονιάς σου, θεωρητικά μπορείς να δώσεις GRE για Πανεπιστήμιο στην Αμερική. Τα πολιτειακά Πανεπιστήμια είναι και καλά και φτηνά και αν είσαι πολύ καλός σε πληρώνουν αντί να τους πληρώνεις. Αν ξέρουν ότι είσαι καλός από την αρχή (δηλαδή έχεις καλούς βαθμούς, συστατικές, GRE) όταν σε αποδέχονται σου δίνουν λεφτά από την αρχή, αλλιώς μπορείς να δείξεις την αξία σου εκεί να πάρεις οικονομική βοήθεια (με μορφή assistanship ή fellowship) στη συνέχεια. Φυσικά το Master είναι 1.5-2 χρόνια και το PhD είναι 5 χρόνια. Η διαδικασία αιτήσεων για την επόμενη χρονιά ολοκληρώνεται το Γενάρη περίπου, για του χρόνου θα έπρεπε ήδη να δίνεις GRE. Στην Αγγλία τα πράγματα είναι πιο απλά, αν έχεις χρήματα (ανάλογα με το πανεπιστήμιο είναι χονδρικά 5-10 χιλιάδες, ίσως τα φτηνά να είναι στη Σκωτία - και υπάρχουν βέβαια και οι ακριβές εξαιρέσεις) σε δέχονται σχετικά εύκολα και μάλιστα μπορείς να κάνεις αίτηση για του χρόνου και κοντά στο καλοκαίρι (σε μερικά μέχρι και Αύγουστο!). Τώρα, οι σπουδές σε Αγγλία και Αμερική δεν έχουν καμία σχέση απολύτως. Όπως επίσης δεν έχουν σχέση και με τις σπουδές στην Ελλάδα. Αλλά μεγάλη συζήτηση... -
skywatcher dovetail με dslr
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της optimumw σε Λοιπά θέματα αστρονομικού εξοπλισμού
Ε κάνε την τρύπα για τώρα και παρήγγειλε εντωμεταξύ και το άλλο από την κίνα για 1-2 ευρώ και όταν έρθει το δοκιμάζεις... -
skywatcher dovetail με dslr
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της optimumw σε Λοιπά θέματα αστρονομικού εξοπλισμού
Αν πατάει άνετα στις δύο ράγες, δηλαδή δεν είναι ίσα ίσα και σφίξει εκεί μια χαρά είναι για μεγάλο βάρος. Αλλά γιατί να κάνεις τρύπα και να μη βάλεις το αρσενικό 1/4 σε αρσενικό 3/8 που σου έλεγα; Εκτός αν βιάζεσαι βέβαια και έχεις έτοιμη μακριά βίδα 3/8... -
skywatcher dovetail με dslr
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της optimumw σε Λοιπά θέματα αστρονομικού εξοπλισμού
Λοιπόν δε μπορούσα να σε αφήσω με την απορία, οπότε έψαξα στα κουτιά μου και βρήκα ένα Skywatcher dovetail για να δω τι γίνεται. Το male-male βιδάκι λοιπόν μια χαρά πάει πάνω του. Μπορείς να βιδώσεις πάνω τη μηχανή όπως είναι, και θα καθήσει αρκετά σταθερά στις ράγες. Για καλύτερα έλεγα να βάλεις στη βίδα ένα quick release και να βαζο-βγάζεις εύκολα τη μηχανή, αλλά το φτηνό που έχω από το ebay δεν είναι επίπεδο από κάτω (εξέχει στο μοχλό του quick release), οπότε δε βιδώνει τέρμα. Άρα η καλύτερη λύση είναι μετά να βάλεις ball head από πάνω που θα βιδώσει καλά π.χ. http://www.ebay.co.uk/itm/360-Degree-Rotate-BK-03-Camera-Tripod-Ball-Head-with-Quick-Release-Plate-UK-/161285527459. Το συγκεκριμένο ball head φαίνεται σχετικά καλό (υπάρχουν και πάφθηνα της πλάκας), αλλά γι' αυτό βέβαια η βάση του έχει το πιο χοντρό φωτογραφικό 3/8" οπότε αντί να βάζεις μετατροπέα 1/4->3/8 στο βιδάκι που σου έλεγα, παίρνεις το εναλλακτικό βιδάκι: http://www.ebay.co.uk/itm/1-4-to3-8-Camera-Tripod-Screw-Adapter-Monopod-Ballhead-Stand-Male-Threaded-FUS-/271384592245?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f2fc83f75. Μια άλλη λύση για να βάζουμε φωτογραφική piggyback στο τηλεσκόπιο είναι με ένα Manfrotto Super Clamp (έχει κάπου 25 Ευρώ) στη μπάρα με τα βάρη (και δίνει πάλι βίδα 1/4 ή 3/8 όπου βάζουμε quick release, ή ball head). Αν έχουμε iOptron στήριξη, υπάρχει βίδα για την άκρη της μπάρας, όπου βιδώνουμε ένα ball head εκεί. Επισυνάπτω κάποιες φωτογραφίες με αυτά που περιέγραψα. iOptron ZEQ25 με ball head στην άκρη της μπάρας. Manfrotto super clamp. Το dovetail με τη βίδα και απο κάτω πως θα ήταν με το quick release, μόνο που το δικό μου "βρίσκει". Ball head λοιπόν χρειάζεται. -
Δοκιμή διορθωτή Starguider 2" για διοπτρικά f/5-f/8
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της ecuador σε Εξοπλισμός για αστροφωτογράφηση
Χεχε, έτσι να κρατάμε γερά το Κεχαγιέικο. Πίσω στο θέμα, να παραδεχτώ πως δεν περίμενα καλύτερα για να αγχωθώ για την απόσταση. Βέβαια δεν είχα χρόνο όπως είπα, αλλά την επόμενη φορά (θα είμαι Ελλάδα σε 2 εβδομάδες, οπότε θα βρίσκω ουρανό) θα δοκιμάσω +/- μερικά mm. Βέβαια, αυτό που δεν πρόσεξες είναι πως έβαλα τις φωτογραφίες σε 18MP. Στο νήμα που ανέφερες είναι σε πολύ χαμηλότερη ανάλυση (οι περισσότερες 1536x1024 και μερικές σε 8MP όπου αρχίζει κάτι να φαίνεται), οπότε δε μπορώ να πω με σιγουριά ότι δεν έχω ήδη παρόμοια διόρθωση, ειδικά αν δεν έχω την ίδια εικόνα πριν τη διόρθωση για να δω πόση ήταν η βελτίωση. Αλλά και στο νήμα αυτό πολλοί αναρωτιούνται πως λειτουργεί ο TS, οπότε ιδού η απάντηση! Και μάλιστα σε αρκετά οικονομικότερη εκδοχή ώστε να έρχεται περίπου ίδια τιμή με τον Astrotech (ή και φθηνότερα αν δε βρούμε κάποιον να στέλνει τον Astrotech απευθείας από Αμερική με USPS). Θα είχε βέβαια ενδιαφέρον να συναντηθώ με κάποιον που έχει τον Astrotech και να τραβήξουμε και με τους δύο και σε πάνω από έναν οπτικό σωλήνα. Πάντως για να καταλάβεις τι λέω με την ανάλυση, δες τη διορθωμένη μου εικόνα σε 1536x1024 και το crop της γωνίας πόσο λιγότερο αποκαλυπτικά είναι (και φαίνονται ουσιαστικά τέλεια): Άνω αριστερή γωνία Σε ανάλυση 1536x1024 -
Δοκιμή διορθωτή Starguider 2" για διοπτρικά f/5-f/8
ecuador δημοσίευσε μια συζήτηση σε Εξοπλισμός για αστροφωτογράφηση
Μια που έγραψα την εμπειρία μου και σε ξενόγλωσσο forum, τη μεταφέρω και στα Ελληνικά μήπως ενδιαφέρει. Συγκεκριμένα, ήθελα να δοκιμάσω ένα διορθωτή (field flattener) για το διοπτρικό μου Skywatcher 80ED και ίσως και να μου μείνει αν "μεγαλώσω" στο μέλλον. Από απλούς διορθωτές (όχι και reducer δηλαδή), οι οικονομικότεροι που έβρισκα είναι αυτός του Teleskop Service που μαζί με μεταφορικά έρχεται περί τα 215 Ευρώ, αλλά χωρίς απαραίτητους αντάπτορες (άλλα 65) και ο Starguider 2" από το Sky's The Limit με 187 Ευρώ, που όμως περιλαμβάνει αντάπτορες. Το μυστικό είναι πως είναι και τα δύο ακριβώς ίδια - από το ίδιο εργοστάσιο, το οποίο συμβαίνει πολύ συχνά για αντικείμενα που πωλούνται ως TS, Agena, Starguider κλπ. Να σημειώσω πως το Sky's The Limit έχει εγκαταλείψει το online κατάστημά του και πουλάει κυρίως μέσω ebay και στα περισσότερα πράγματα δέχεται και χαμηλότερες προσφορές (λέει Make Offer) και πιο σπάνια βάζει και σε δημοπρασία κάποια αντικείμενα. Για να το πω πιο απλά δεν πλήρωσα 187 Ευρώ, οπότε κι εσείς μη πατάτε buy it now και δώσετε και λιγότερα Λοιπόν ο διορθωτής αυτός είναι κατάλληλος για f/5-f/8, οπότε θεωρητικά κάνει για το f/7.5 80ED μου. Έχει σημασία η απόσταση του διορθωτή από το σένσορά μας και αυτό εξαρτάται από την εστιακή απόσταση της διόπτρας μας. Όπως έρχεται το πακέτο περιέχει ένα T-adaptor που προσθέτει 38mm και μία επέκταση των 15mm (και ένα λιγότερο χρήσιμο δακτυλίδι parfocal). Αν το συνδέσουμε λοιπόν στο κλασσικό T-ring της μηχανής μας όπως είναι έχουμε σύνολο απόστασης 38+15 + 55mm (για κανονικό T-ring) = 108mm. Στη σελίδα του TS βλέπουμε τις σωστές αποστάσεις διορθωτή-σένσορα για να γίνει η διόρθωση: -- Focal Length < 450mm: 128mm -- Focal Length 450-490mm: 123mm -- Focal Length 500-550mm: 118mm -- Focal Length 560-590mm: 116mm -- Focal Length 600-690mm: 113mm -- Focal Length 700-800mm: 111mm -- Focal Length from 800mm: 108mm Συνεπώς, αν είσαστε κοντά στα 800mm εστιακής και πάνω (ή και από 700 αφού έχει και ένα 5% "περιθώριο"), όπως έρχεται με τον αντάπτορα και την επέκταση το συνδέετε στο t-ring της μηχανής σας. Εγώ με τα 600mm μου χρειάστηκα κάτι παραπάνω. Ευτυχώς ο σωλήνας του διορθωτή έχει απλό σπείρωμα φίλτρου 2" (48mm), οπότε διάλεξα ένα από τα φίλτρα μου (το Orion Imaging Filter) και πρόσθεσα έτσι 7mm φτάνοντας στα 115mm που είναι σχεδόν το επιθυμητό. Είμαι στην Αγγλία αυτή τη στιγμή, οπότε πρόλαβα ανάμεσα στα σύνεφα μερικά καρέ. Πριν δω τη διαφορά δε θεωρούσα πως η διόπτρα μου είχε ιδιαίτερο πρόβλημα (coma). Αλλά βλέποντας συγκριτικά χωρίς και με διορθωτή η διαφορά μου φάνηκε τόσο έντονη που με ενοχλούν πλέον οι παλιές φωτογραφίες μου! Για δείτε ένα crop από την πλήρους ανάλυσης εικόνα 18MP (Canon 550D). Είναι από το αριστερό άκρο του καρέ μέχρι περίπου τη μέση, πάνω χωρίς διορθωτή και κάτω με: Σε πρώτη ματιά φαίνεται να είναι διαφορετικό αστρικό πεδίο τραβηγμένο! Τα καρέ (uncalibrated και όχι τέλειο polar alignment, βιασύνη!) από τα οποία έκοψα το παραπάνω επισυνάπτονται στο τέλος. Όπως βλέπετε έχει διορθωθεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό το πεδίο μέχρι τα άκρα του αισθητήρα μεγέθους APC-S και όπως θα περιμέναμε από διορθωτή 2" δεν προστίθεται βινιέττα. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος και συστήνω το διορθωτή. Φυσικά οι διορθωτές δεν είναι τα φθηνότερα αξεσουάρ, αλλά τελικά νομίζω είναι κρίμα να έχουμε δώσει τόσα χρήματα για το ωραίο διοπτρικό μας και να μην το αξιοποιούμε τελικά όσο θα μπορούσαμε με ένα διορθωτή. Υπάρχουν και διορθωτές που είναι συγχρόνως και μειωτές, θα φροντίσω να πέσει στα χέρια μου κάποιος για να κάνω τη σύγκριση! NGC 2244 45s SW 80ED / Canon 550D 1600ISO. Με διορθωτή. NGC 2244 45s SW 80ED / Canon 550D 1600ISO. Χωρίς διορθωτή. -
Νομίζω είναι το κατάλληλο νήμα για να βάλουμε αυτό το link: http://www.astronomyshed.co.uk/forum/viewtopic.php?f=43&t=4932. Στην πράξη οι περισσότεροι αρχικά έχουμε απλά χαλαρές τις βίδες "Α" στη φωτό του άρθρου, οπότε αρκεί να τις σφίξουμε αυτές. Αν θέλουμε να σφίξουμε τις Β που μπορεί να χρειαστεί αν θέλουμε να πάμε για περισσότερο βάρος, πάλι γίνεται στα "τυφλά", αλλά όπως βλέπετε από το άρθρο δουλεύουν σαν "τραμπάλα" οπότε αν το βγάλουμε εντελώς το εξάρτημα μπορούμε να τις σφίξουμε σιγουρεύοντας πως ασκούνε την ίδια πίεση.
-
skywatcher dovetail με dslr
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της optimumw σε Λοιπά θέματα αστρονομικού εξοπλισμού
Λοιπόν, εγώ βλέπω να είναι μια λύση το εξής αν το dovetail έχει σπείρωμα κλασσικό 1/4". Βάζεις κάτι τέτοιο: http://www.ebay.co.uk/itm/1-4-to-1-4-Male-Threaded-screw-Convert-Adapter-Camera-Tripod-Monopod-Ballhead-/271217146415?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f25cd3a2f και τώρα έχεις αρσενικό 1/4". Αλλά αν δε σου αρέσει η DSLR να κάθεται εκεί πάνω και είναι και λίγο άβολο γιατί πρέπει να την ξεβιδώνεις, πάνω εκεί βάζεις είτε ένα ball head, είτε ένα quick release π.χ.: http://www.ebay.co.uk/itm/323-Quick-Release-Adapter-For-Camera-DSLR-with-Manfrotto-200PL-14-QR-Plate-black-/281494834544?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item418a664d70. Τυχαία έβαλα τα συγκεκριμένα, ήταν απλά τα πρώτα που βρήκα στη σχετική αναζήτηση. -
Η Rosetta φτάνει στον κομήτη 67P/Churyumov-Gerasimenko
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της astrovox σε Παρατήρηση κομητών, αστεροειδών, μετεώρων
We're whalers on the moon, we carry a harpoon! Αλλά δεν πυροδοτήθηκε... -
ΚΙΤ ΠΡΟΣΟΦΘΑΛΜΙΩΝ & ΦΙΛΤΡΩΝ, 31,8mm
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της Genius σε Η γωνιά των νέων αστροπαρατηρητών
Πρέπει να κάνεις λίγο focus στο τι ακριβώς χρειάζεσαι. Πετάς links σε ό,τι πιο άσχετο υπάρχει, δηλαδή από το ακριβότερο wide angle και καλύτερο που υπάρχει (Nagler) στο φτηνό Celestron Omni. Πες τουλάχιστον τι θέλεις να βλέπεις. Και τι μπάτζετ έχεις, το Nagler από το Omni είναι τα άκρα του φάσματος. Μια απόπειρα μπας και σε προσανατολίσω, αν θες να βλέπεις πλανήτες, δηλαδή ψάχνεις φακό μικρής εστιακής απόστασης, ο φθηνότερος που μπορείς να πάρεις είναι ο TMB Planetary ΙΙ (ή κλώνος του, δεν ξέρω αν υπάρχουν πλέον αυθεντικοί). Γνωστός και αξιόπιστος πωλητής (Sky's The Limit): http://www.ebay.co.uk/itm/1-25-7mm-58-Degree-TMB-Planetary-II-eyepiece-/160858485287?pt=UK_Telescope_Eyepieces&hash=item2573e9b227 (Δέχεται και προσφορές, οπότε μπορείς να ρίξεις και άλλο την τιμή). Αυτό είναι το 7mm, έχει και 5,8 κλπ. Μην πάρεις κάτω από 5-6mm. Ο ίδιος πωλητής έχει και για λίγο περισσότερα χρήματα τα BST Explorer που τα προτιμούν μερικοί. Άλλο παρόμοιας απόδοσης τιμής για να το εξαντλήσω το θέμα είναι το Skywatcher UWA και τα αντίστοιχά του. Κανονικά ίσως να το βρεις και λίγο φθηνότερα από τα TMB/BST, αν και το πλανητάριο τα έχει 59 Ευρώ. http://www.astronomy.gr/main.cfm?module=eshop&action=detail&id=1404 Αν έχεις περισσότερα χρήματα μπορούμε να σου προτείνουμε και καλύτερα. Αν σου αρέσουν σμήνη αστέρων, νεφελώματα κλπ, τότε θα σε βοηθήσει ένα wide angle. Έχεις 2" focuser υποθέτω, οπότε και πάλι θα πω το φθηνότερο που αξίζει και δεν είναι άλλο από το Skywatcher Panaview (ίσως στα 38mm) και τα αντίστοιχά του. Το φθηνότερο αντίστοιχο από αξιόπιστο κατάστημα είναι από το Agena: http://agenaastro.com/agena-38mm-super-wide-angle-swa-eyepiece.html (68 Euro πριν από μεταφορικά - στο πλανητάριο έχει 124 Ευρώ!) Εμένα με USPS (προσοχή όχι UPS) που μου στέλνουν δεν έχει σταματήσει ποτέ στο τελωνείο, οπότε έρχεται φθηνότερα από Ευρώπη. Στο ίδιο κατάστημα έχουν φθηνά το αντίστοιχο του UWA που σου έλεγα παραπάνω ότι έχει 59 Ευρώ στο πλανητάριο: http://agenaastro.com/agena-6mm-enhanced-wide-angle-ewa-eyepiece.html Μόλις 36 Ευρώ πριν τα μεταφορικά, οπότε αν αποφασίσεις για 2 προσοφθάλμια που συνδυάζονται τα μεταφορικά η αμερική συμφέρει αρκετά. Όπως αναφέρθηκε, ό,τι πληρώσεις παίρνεις, οπότε αυτά είναι μόνο τα μίνιμουμ για να έχεις κάποια διαφορά από αυτά που ήρθαν με το τηλεσκόπιο. Με τα Omni δε θα δεις διαφορά. Ή τουλάχιστον εγώ δε μπορώ να δω. -
-
From the album: Προσωπικό άλμπουμ του/της ecuador
Canon 550D 1/400s ISO200 /w 80ED stopped down to 50mm. Δύο εκθέσεις 1/400s, η μία με Baader AstroSolar και η δεύτερη με Baader AstroSolar + Wratten #12 -
From the album: Προσωπικό άλμπουμ του/της ecuador
Canon 550D 13x20sec ISO1600 /w SW 200PDS/HEQ5 Ουσιαστικά η πρώτη μου αστροφωτογραφία με DSLR, μικρή έκθεση λόγω φωτορρύπανσης. -
From the album: Προσωπικό άλμπουμ του/της ecuador
12 x 60s, Canon 550D 1600ISO, SW 80ED/ZEQ25 Μέσα από την πόλη (Stockport, Αγγλία). -
Για να το ξεκαθαρίσουμε καλύτερα... Αν ΔΕ βγάλεις τη βάση Dobsonian όπως λέγαμε εμείς και τη βάλεις όπως είναι πάνω σε μια πλατφόρμα (γιατί σε σφήνα δε θα ισορροπήσει έτσι), εξακολουθεί να λέγεται Dobsonian νομίζω Προφανώς, αλλα εγώ απαντούσα στον φίλο Αστρονόμο απο πιό πάνω. Κι όμως σε εμένα απάντησες! Ήμουν ο μόνος που ανέφερε "μεγάλο dobsonian"
-
Για να το ξεκαθαρίσουμε καλύτερα... Αν ΔΕ βγάλεις τη βάση Dobsonian όπως λέγαμε εμείς και τη βάλεις όπως είναι πάνω σε μια πλατφόρμα (γιατί σε σφήνα δε θα ισορροπήσει έτσι), εξακολουθεί να λέγεται Dobsonian νομίζω
-
Θεωρητικά ναι, αλλά στην πράξη θα έχεις προβλήματα ισορροπίας, οπότε για μεγάλα Dobsonian αν θέλουν οδήγηση φτιάχνουν κάτι που λέγεται "equatorial platform".
-
Pixinsight Ερώτηση
ecuador απάντησε στην συζήτηση του/της DimitrisT σε Επεξεργασία αστροφωτογραφίας deep sky
Αν έχεις το χρήμα για καλή στήριξη με goto κλπ, να σου δώσω μια ψήφο για την iOptron ZEQ25? Εγώ πήγα από HEQ5 σε iOptron και είδα το φως το αληθινό Στην Αμερική είναι και φτηνές οπότε είναι πολύ δημοφιλείς, στην Ευρώπη δυστυχώς (όπως σχεδόν όλα) είναι κάμποσο το παραδάκι. Αν δεν πρόκειται να έχεις ποτέ κάτι βαρύτερο από το 80άρι μπορείς βέβαια να πάρεις και κάτι ακόμα μικρότερο και φτηνότερο (π.χ. EQ3 goto). Αλλά και από φορητότητα τη ZEQ25 την παίρνω στο ένα χέρι (όπως είναι με τρίποδο και βάρος μαζί), στο άλλο χέρι το βαλιτσάκι με το 80ED και έφυγα! Βέβαια μετά γυρνάω πάλι στο αυτοκίνητο και παίρνω τη μπαταρία και τη τσαντούλα με τη μηχανή κλπ, αλλά τέλος πάντων το πιάνεις το νόημα