SATI Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25, 2006 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25, 2006 Φοβάμαι μην κάνω καμιά ζημιά στο τηλεσκόπιο!! Εάν προσέξεις λίγο δεν του κάνεις καμία ζημιά, απλά πρέπει να έχεις κατανοήσει καλά πως γίνετε η ευθυγράμιση των οπτικών για την επαναφορά του στην προηγούμενη κατάσταση του. Thinking is not a crime....! φιλικά Νίκος Λουρίδης
Foehammer Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25, 2006 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25, 2006 Μονο τα κατοπτρα προσεξε να μην αγγιξεις πανω και θα εισαι οκ... Ad Astra Per Asperawww.agapioselia.com
astroilias Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25, 2006 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 25, 2006 Αν καποιος απο σας το επιχηρησει,θελω να αν ειναι δυνατον,να μας πει αποτελεσματα. http://www.cig.canon-europe.com/a?i=nuncBHDpp7
Tilemachos Athanasiadis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29, 2006 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29, 2006 I will do it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! το καλοκαίρι...
bandito Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 2006 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 2006 Λοιπόν, σήμερα έκανα φύλλο-φτερό το C8-N και επένδυσα το εσωτερικό ολόκληρου του σωλήνα καθώς και τον εστιαστή με το γνωστό αυτοκόλλητο μαύρο βελούδο του Praktiker. Η διαδικασία πήρε αρκετές ώρες (4-5) χωρίς την ευθυγράμμιση των οπτικών την οποία άφησα για αύριο. Γενικά πήγαν όλα καλά και η διαφορά στην ανακλαστικότητα του σωλήνα είναι τεράστια. Το μόνο προβληματάκι είναι το χνουδάκι που βγάζει το βελούδο (λιγότερο απ' ότι περίμενα πάντως) παρόλο που το πέρασα με την ηλεκτρική σκούπα πολλές φορές. Άραγε αν το τρίψω αρκετά θα ελαττωθεί ή όσο το τρίβεις τόσο βγάζει; Η αλήθεια είναι οτι η συγκεκριμένη επένδυση του σωλήνα το μεγαλύτερο αποτέλεσμα θα το έχει κυρίως στην παρατήρηση της σελήνης. Τα υπόλοιπα αντικείμενα δεν είναι, πιστεύω, αρκετά φωτεινά ώστε να προκαλούν κάποιες ουσιαστικές ανακλάσεις στο εσωτερικό του σωλήνα ώστε να μειώνουν αισθητά την αντίθεση. Σίγουρα θα βοηθάει και στην παρατήρηση από περιοχές που υπάρχουν φώτα (όπως το μπαλκόνι μου ). Αύριο θα ασχοληθώ με την ευθυγράμμιση των οπτικών και ελπίζω να μπορέσω σύντομα να έχω και αποτελέσματα παρατήρησης. Νίκος Celestron C8-NGT
Foehammer Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 Pictures! Pictures!!! Ad Astra Per Asperawww.agapioselia.com
Tilemachos Athanasiadis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 Οπωσδήποτε!!!!να μαθαίνουμε...
astroilias Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 μη το τριψειςπερασε το εμρικα χερια με τον ρολο ππου ειναι για να γραζεις τα χνουδια απο τα ρουχα http://www.cig.canon-europe.com/a?i=nuncBHDpp7
GREG Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 Ψαχνωτας στο Internet βρήκα αυτά τα προιόντα http://www.fpi-protostar.com/flock01.htm http://www.fpi-protostar.com/flock02.htm
Bi2L Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8, 2008 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8, 2008 Που το ξεθαψα αυτο θα μου πειτε..... Εχω εφαρμοσει την πατεντα εδω και περιπου ενα χρονο αλλα δεν ειχα βρει το χρονο να το αναφερω οποτε τωρα μπορω ανετα να πω και εγω λιγα λογακια για το Μαυρο βελουδο.Οπως ειδατε και με την δισκετα δεν αντανακλα το φως, οποτε αν στην γυρω περιοχη υπαρχει καποια λαμπα/εντονος φωτισμος δεν θα εχετε αντακλασεις μεσα στον σωληνα Μετα απο εχω χρονο που το δουλευω δεν μου εχει βγαλει καθολου χνουδια...βεβαια ειχα κανει εναν πολυ καλο καθαρισμο πρωτου το βαλω (με την βουρτσα που καθαριζουμε τα χνουδια απο τα ρουχα μας) ειχα κανει πολυ "Δυνατο" καθαρισμο.Επειδη τα κατοπτρα ενοχλουσαν τα εβγαλα και τα δυο, χρειαστηκε να μπω ολος μεσα στον σωληνα.Επισης επειδη η κολα που εχει το αυτοκολλητο του Μ.Β δεν ειναι και τοσο καλη οποτε εβαλα και extra κολα (UHU Stick) και δεν ξεκολαει Παντως εχω καλες εντυπωσεις απο το Μ.Β., εχει διαφορες στην παρατηρηση, οχι τεραστιες αλλα εχει. Οποιος εχει υπομονη και χρονο και θελει να κανει μια μικρη βελτιωση ας το προσπαθησει. Βασίλης ΜεταλληνόςOO 16 1600 f4ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200ED80 600 f7.5, Vixen9x63Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi1202009年7月22號日食 - 2017 Aug 21www.metallinos.net
Bi2L Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Μετα απο καιρο ειπα να βαλω Μ.Β μεχρι κατω το Προτευων κατοπτρο,(ειχα βαλει μεχρι την μεση περιπου, εκει δηλαδη οπου ερχεται το περισοτερο φως και κανει αντανακλαση στον δευτερευων) Παραγγειλα απο την Protostar (μαζι με αλλα) και το Μ.Β (μαυρο βελουδο)το οποιο ειναι μονο για τηλεσκοπια και δεν βγαζει καθολου χνουδι (σε σχεση με αυτο που ειχα βαλει πριν 2 χρονια, απο το βιβλιοπωλειο, το οποιο πεδευομουν 2-3 ωρες να βγαλω το χνουδι με σκουπες-βουρτσες-κτλ) απλα ξεκολας και το κολλας μεσα στο τηλεσκοπιο (για νευτωνειο παντα μιλαμε) Ιδια φωτογραφια με την DSC6722.JPG μονο που δεν εχει φλας.Παρατηρηστε ποση αντανακλαση κανει η περιοχη χωρις το Μ.Β Με φλας, εδω βλεπουμε το τηλε οπου εχει μονο το παλιο Μ.Β(και ειμαι ετοιμος να βαλω το νεο) Βασίλης ΜεταλληνόςOO 16 1600 f4ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200ED80 600 f7.5, Vixen9x63Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi1202009年7月22號日食 - 2017 Aug 21www.metallinos.net
Bi2L Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Συνεχίζω την τοποθετηση του Μ.Β Παρατηρηστε ποση διαφορα θα εχει στο τελος ο Σωληνας!!! Αν ειχα ΔΙΑΦΟΡΑ με το Μ.Β απο το βιβλιοπωλειο το οποιο τελικα δεν ειναι και τοσο μαυρο!!! ( Σε σχεση με το Μ.Β απο την ProtoStar ) και καλυπτε μονο το 1/3 του σωληνα... Δηλαδη τωρα...ποση διαφορα θα δω;; Αντε σε λιγο καιρο θα που θα βγαλω εξω το "θεριο" θα το διαπιστωσω (προς το παρον λυνω το προβλημα με το anti-dew της αραχνης κ με την αραχνη ) Συνεχιζουμε την τοποθετηση!Για δειτε διαφορα!! Σχεδον ετοιμος, αλλο ενα εμεινε! Εδω ο σωληνας ειναι ετοιμος!!!Πιστευω οτι μπορουμε να τον λεμε καταμαυρο!!!!! Βασίλης ΜεταλληνόςOO 16 1600 f4ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200ED80 600 f7.5, Vixen9x63Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi1202009年7月22號日食 - 2017 Aug 21www.metallinos.net
alepohori Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Πολύ καλή σκέψη Βασίλη! Τέτοιες μικροβελτιώσεις, ανεβάζουν πολύ την αντίθεση, ειδικά στην πλανητική. Βέβαια, εγώ θα έβαφα με μάυρο ματ σπρέυ τον σωλήνα, αλλά και έτσι που το κάνεις, καλά είναι. Δημήτρης Καπετανάκης CGCG108-138: Mag 15.5v, να τ'αφήσω; Πολλά τα mag Άρη! Το flickr μου
blackholesun Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Φιλε alepohori εχει μεγαλη διαφορα το μαυρο βελουδο με το μαυρο σπρευ, οταν μια ακτινα φωτος περναει απο ενα τελειος επιπεδο σημειο τοτε κατα ενα μεγαλο μερος κανει την λεγομενη ανακλαση, το μαυρο βελουδο κανει διπλασια δουλεια και ως προς τα πολλα τριχιδια που εχει (δουλευουν ως ποροι που αποροφουν το φως) θα σου δειξω ενα παραδειγμα παρακατω ->Μαυρο βελουδο ειχα βαλει στο 5 νευτωνιο που ειχα παλια, οταν ειδα κρονο εμεινα... απιστευτο καθαρο ειδωλο και ελαχιστα πιο φωτεινο. Το εκανα μαλιστα και στο διοπτρικο μου το 6ρη προσφατα. Περιμενω να δω τι διαφορα θα εχει σε σκοτεινο ουρανο.Παντος το ΜΒ ειναι πολυ καλη βελτιωση.
DjEvan Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Που το ξεθαψα αυτο θα μου πειτε..... Ευτυχώς που το ξέθαψες γιατί κάποιοι δεν είχαμε τηλεσκόπια το 2006.Νομίζω πρέπει να το κάνω γιατί παρατηρώ πολύ συχνά από μπαλκόνι αλλά φοβάμαι να το πειράξω.Λέτε το πλανητάριο να κάνει την δουλειά? Ή τουλαχιστον να το πάω για ευθυγράμιση μετά γιατί δεν έχω ιδέα πως να την κάνω.....
alepohori Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Φίλε blackholesun, το ματ χρώμα εκεί ακριβώς διαφέρει από το σατινέ. Δεν δημιουργεί λεία επίστρωση. Και δεν μονώνει και θερμικά τον σωλήνα. Δημήτρης Καπετανάκης CGCG108-138: Mag 15.5v, να τ'αφήσω; Πολλά τα mag Άρη! Το flickr μου
zantespear Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Τι θα λέγατε για την εξής πατέντα: Να κολλήσεις το flat light trap σε φύλλα φελλού 1χιλ. http://www.hobbyplace.gr/shop/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1193&category_id=100&option=com_phpshop&Itemid=1 Έτσι θα έχεις και θερμική μόνωση από το συνήθως ψυχρότερο σωλήνα και δεν θα δημιουργείται μικροκλίμα μέσα στον σωλήνα. Αναγκαίο βέβαια είναι ένα ανεμιστηράκι στο πρωτεύον. Δεν ξέρω αν πωλείται πουθενά αυτό το αφρώδες υλικό που έχουν τα πλαστικά ποτήρια του ζεστού καφέ. Πρέπει να είναι ακόμα ποιο ελαφρύ Σπύρος
Στέφανος Σοφολόγης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Έτσι θα έχεις και θερμική μόνωση από το συνήθως ψυχρότερο σωλήνα και δεν θα δημιουργείται μικροκλίμα μέσα στον σωλήνα...Μα αυτό ακριβώς που πρέπει να αποφεύγουμε είναι η θερμική μόνωση του σωλήνα! Πρέπει να έχει τη δυνατότητα να ψύχεται γρήγορα στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, όπως και το κάτοπτρο. «Μικροκλίμα» δημιουργείται όταν υπάρχει μόνωση. Πάντως το αυτοκόλλητο μαύρο βελούδο ή άλλο λεπτό υλικό δεν είναι και καμιά σημαντική μόνωση, οπότε δεν θα επηρεάσει πολύ τη θερμοκρασία εντός του σωλήνα. Με ή χωρίς αυτοκόλλητο ο σωλήνας θα κρυώσει έτσι κι αλλιώς πιό γρήγορα από το κάτοποτρο. Εγώ πάντως θα προτιμούσα μιά πολύ καλή μάτ βαφή από το αυτοκόλλητο. Υπάρχουν βαφές τόσο μάτ που το εσωτερικό του τηλεσκοπίου φαίνεται σαν καπνισμένο. Δεν γυαλίζει καθόλου ακόμα κι όταν κοιτάζεις από το ένα άνοιγμα του σωλήνα προς το άλλο. Ακόμη και στην αφή με τα δάχτυλα αισθάνεσαι πόσο μάτ είναι.Να διευκρινίσουμε ότι οι παραπάνω βελτιώσεις γίνονται αισθητές όταν υπάρχουν κοντά στο τηλεσκόπιο πηγές φωτός (κάποια λάμπα από ένα μπαλκόνι, κάποιος φανοστάτης της ΔΕΗ κλπ.), ή πολύ ισχυρή φωτορύπανση. Σε μέρη χωρίς πλευρικά φώτα κάπου κοντά (ή μακριά από πολύ ισχυρή φωτορύπανση), δεν υπάρχει βελτίωση με την έννοια ότι έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει παρασιτικό φως για να ανακλαστεί από το εσωτερικό του σωλήνα. "Πως να σωπάσω μέσα μου την ομορφιά του κόσμου; ..." Κώστας Κινδύνης "Με το λύχνο του άστρου στους ουρανούς εβγήκα, στο αγιάζι των λειμώνων, στη μόνη ακτή του κόσμου..." Οδυσσέας Ελύτης www.a-polaris.org
blackholesun Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Στεφανε κατα δικη μου αποψη και πειρα εις πραξεως πιστευω οτι υπαρχει διαφορα και με πολυ λιγο φωτορυπανση... να πω καποια πραγματα πρωτα και θα επανελθω στο θεμα μας. 1 παρτε ενα φακο και φωτειστε τον σωληνα με την ματ μπογια που εχετε περασει , και καντε παλι το ιδιο πραγμα σε ενα σωληνα με ΜΑΥΡΟ ΒΕΛΟΥΔΟ, επειδη το εχω κανει σας λεω ΑΠΟΛΥΤΟΣ καμια σχεση, το μαυρο βελουδο εχει (ΤΡΕΛΗ) αποροφηση. 2 Ειναι τοσο λεπτο που δεν μεταβαλει καθολου την θερμοκρασια του τηλεσκοπιου 3 Να σας δωσω και ενα παραδειγμα, εβλεπα τον Κρονο με binoviewer με 6mm προσοφθαλμια σε διοπτρικο σε εστιακη αποσταση 760..... και μου ειχε (παντα) μια θολωση.. Ε απο τοτε που εχω περασει το διοπτρικο διαγωνιο και δυοφθαλμιο με ΜΒ δεν υπαρχει κανενα θολωμα ουτε καν ελαφρυ..
zantespear Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Στέφανε είχα διαβάσει ένα τόπικ στο cloudynights για το τέλειο νευτώνιο. Χρησιμοποιούσαν σωλήνα sonotube οικοδομής (είναι τρελοί αυτοί οι Αμερικάνοι). Θεωρούσαν πως αυτό το υλικό επειδή δεν αλληλεπιδρά θερμικά στο οπτικό μονοπάτι είναι καλύτερα γιατί δεν σχηματίζονται ψυχρά ρεύματα μέσα στον σωλήνα. Ακόμα προτείνουν +1,5 ίντζες μεγαλύτερο σωλήνα για αυτό ακριβώς το λόγο. You can make this comparison at any aperture, small or large, as long as the execution of the Newtonain is properly dealt with. The first problem most often seen in Newtonian design is the use of metal tubes, which have become popular these days. The other major problem is the clearance. For example, about 1/2" to only 3/4" around the primary. This is not enough clearance. The other issue is that if you add a cork inlay, it will close the clearance even further. I'll explain the tube issue and get to the next part after. Pretend we have two cups, one is made of metal and one made of styrofoam. If we pour ice cold water into each cup, you'll notice that the metal one will start to reveal major condensation on the outside, while the styrofoam is completely uneffected because it is completely dormant. Many observers are under the impression that because metal cools more quickly, that's better, and that it will transfer cooler air into the tube, right? WRONG. This is what's actually causing one of the problems which hinder the Newtonain design. εδώ είναι η άποψη τους:Since the temperature inside the tube will usually be warmer as the ambient temperature drops, the primary and the inside of the tube will be behind schedule as far as temperature. You've got a boundary layer pouring off the primary for quite some time. Once this warm air starts crawling along the upper, inside of the tube, it starts to mingle with the optical path. When this cold metal interacts with this warmer air inside the tube, it causes unwanted eddies. It's like trying to mix water with paint thinner and the two just don't mix. Pons and Grissom prefer to use carboard sono tube because it behaves a lot like styrofoam and it's dormant. You want a material that does not react to temperature variances. I strongly suggest you have a minimal of 1.5" of clearance around the primary for 10" on up. The disadvantage of sono tube is that it can warp over time, so metal end rings could be considered. Bryan Greer at protostar claims metal is fine as long as you use a cork inlay. If you decide to do this, then make sure you have clearance around the primary. Κοιτάξτε ένα σύστημα ψύξης που χρησιμοποιούν:http://www.cloudynights.com/ubbthreads/attachments/369076-123-2307_IMG.JPG Βεβαίως αυτοί λένε πως για να κάνεις κάτι τέτοιο χρειάζεσαι μίνιμουμ +1,5 ίντζες απόσταση από το πρωτεύων αλλά για νευτώνια από 10 ίντζες και πάνω. Σε 8αρι ίσως να δουλέψει και έτσι Κοιτάξτε ένα κλειστό σύστημα ψύξης που χρησιμοποιούν http://www.cloudynights.com/ubbthreads/attachments/369076-123-2307_IMG.JPG Σπύρος
Στέφανος Σοφολόγης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Οι παπαπάνω απόψεις ατυχώς αγνοούν έναν σημαντικό παράγοντα: από τη στιγμή που το τηλεσκόπιο στραφεί προς τον ουρανό, ο ψυχρός αέρας βυθίζεται έντονα μέσα στο σωλήνα ενώ ο θερμότερος αέρας που παράγει το κάτοπτρο μέχρι να κρυώσει αναδύεται από το σωλήνα. Αυτό συμβαίνει επειδή ο κρύος αέρας έχει μεγαλύτερη πυκνότητα ενώ ο ζεστός μικρότερη. Έτσι κι αλλιώς λοιπόν δημιουργούνται έντονα ρεύματα από την παραπάνω διαδικασία, άσχετα από το υλικό του σωλήνα, τα οποία είναι άμεσα αντιληπτά στην εικόνα και επιπλέον πολύ ευδιάκριστα στο είδωλο ενός αφεστιασμένου αστεριού. Αυτά είναι που χαλάν την εικόνα κι όχι ο αέρας που ψύχεται από τα τοιχώματα τυχόν μή μονωμένου σωλήνα. Είναι ένα κοινό λάθος που διαβάζουμε στο internet. Άλλωστε οι καλύτεροι κατασκευαστές νευτωνείων χρησιμοποιούν λεπτούς μεταλλικούς σωλήνες ή ακόμα καλύτερα καθόλου σωλήνες (truss). Μόνο ένας κατασκευαστής νευτωνείων (Parks) επιμένει να μιλά για τη θερμομόνωση των συνθετικών σωλήνων που χρησιμοποιεί, τη στιγμή που οι περισσότεροι άλλοι κάνουν τα πάντα για την ταχύτερη ψύξη. Σε κλειστούς σωλήνες μπορεί η θερμομόνωση να είχε σαν αποτέλεσμα την πιό ομοιογενή θερμοκρασιακά «ατμόσφαιρα» μέσα τους αλλά σε νευτώνεια η θερμομόνωση δεν προσφέρει τίποτα, αντίθετα θα παρατείνει το χρόνο ψύξης του κατόπτρου. Συνεπώς, οτιδήποτε μπορεί να επιβραδύνει την ψύξη του τηλεσκοπίου είναι ανεπιθύμητο, εκτός αν ωφελεί σημαντικά σε κάτι άλλο (π.χ. ακαμψία κατά τη φωτογράφιση). Η εικόνα ενός νευτωνείου βελτιώνεται όταν το κάτοπτρο πάψει να θερμένει τον αέρα γύρω του και πάψουν συνεπώς τα ανοδικά και καθοδικά ρεύματα. Κι αυτό θέλουμε να συμβεί όσο γρηγορότερα γίνεται.Η αυξημένη διάμετρος σωλήνα σε σχέση με το κάτοπτρο είναι πραγματικά ωφέλιμη γιατί όταν το τηλεσκόπιο δεν κοιτάζει στο ζενίθ αλλά πλάγια, το ρεύμα θερμού αέρος που «γλύφει» το επάνω τοίχωμα του σωλήνα καθώς ρέει προς τα έξω, βγαίνει έτσι όσο γίνεται εκτός οπτικού μονοπατιού. Δραστική λύση για τα προβλήματα θερμικών ρευμάτων μέχρι να ψυχθεί το κάτοπτρο, είναι μιά οπή/παράθυρο αμέσως μπροστά και πάνω από το κάτοπτρο, ώστε ο θερμός αέρας που ανεβαίνει να βγεί αμέσως από το σωλήνα και να μη χρειαστεί να διανύσει όλο το μήκος του. Τα παραπάνω έχουν αναπτυχθεί λεπτομερώς και τεκμηριωμένα σε άρθρα του SKY & TELESCOPE. Σε ένα απ' αυτά (Ιανουάριος 2002, σελίδα 132, με τίτλο "Thermal Management in Newtonian Reflectors") ο Alan Adler παρουσιάζει τη θερμική συμπεριφορά του νευτώνειου τηλεσκοπίου και παραθέτει υπέρυθρες φωτογραφίες που αποκαλύπτουν τα θερμικά ρεύματα και τον τρόπο που κινούνται: http://www.pha.jhu.edu/~atolea/WAS/thermal_management_newtonians.pdf Επιπλέον, σημαντικά στοιχεία μπορεί κανείς να βρει και σε αυτό το πολύ καλό άρθρο του Jeff Beish από την A.L.P.O :http://www.dustymars.net/Tel_Tube.htm "Πως να σωπάσω μέσα μου την ομορφιά του κόσμου; ..." Κώστας Κινδύνης "Με το λύχνο του άστρου στους ουρανούς εβγήκα, στο αγιάζι των λειμώνων, στη μόνη ακτή του κόσμου..." Οδυσσέας Ελύτης www.a-polaris.org
zantespear Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15, 2009 ευχαριστώ για τα λινκ Στέφανε θα κάτσω να τα μελετήσω καλά. Σπύρος
mcstar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16, 2009 να ρωτησω και εγω κατι παιδια.......πες οτι το εβαλες το αυτοκολητο, και μετα αποφασιζεις για χ,ψ λογους να το βγαλεις .τι γινεται, υπαρχει ευκολος τροπος να το ξεκολησεις??το αντιστοιχο και για το ματ σπρευ.......βγαινει ή απαξ και το εβαψες, τελειωσε???
alepohori Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16, 2009 Οι ματ επιστρώσεις στο εσωτερικό του σωλήνα εξυπηρετούν και έναν άλλον σκόπο: Βοηθούν πολύ στη παρατήρηση των αμυδρών δορυφόρων του Δία. Πέρσυ είχα δοκιμάσει να παρατηρήσω την Αμάλθεια, τον τελευταίο δορυφόρο που ανακαλύφθηκε οπτικώς. Οι αντανακλάσεις του Δία από τα.... παξιμάδια των βιδών συγκράτησης της "αράχνης", ήταν τόσο έντονες, που αναγκάστηκα να τα σκεπάσω με χαρτοταινία βαμμένη μαύρη ματ. Η διαφορά ήταν τεράστια. Επίσης σημαντικό είναι να βαφτούν ΚΑΙ οι λεπίδες της "αράχνης", αλλά αυτό είναι επικίνδυνο για το δευτερεύον. Πριν την τοποθέτησή της στον σωλήνα μου, την έβαψα και αυτή!!! Επίσης θέλω να βάψω και τον σωλήνα του εστιαστή μου, κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό! Δημήτρης Καπετανάκης CGCG108-138: Mag 15.5v, να τ'αφήσω; Πολλά τα mag Άρη! Το flickr μου
Bi2L Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16, 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16, 2009 Οι ματ επιστρώσεις στο εσωτερικό του σωλήνα εξυπηρετούν και έναν άλλον σκόπο: Βοηθούν πολύ στη παρατήρηση των αμυδρών δορυφόρων του Δία. Πέρσυ είχα δοκιμάσει να παρατηρήσω την Αμάλθεια, τον τελευταίο δορυφόρο που ανακαλύφθηκε οπτικώς. Οι αντανακλάσεις του Δία από τα.... παξιμάδια των βιδών συγκράτησης της "αράχνης", ήταν τόσο έντονες, που αναγκάστηκα να τα σκεπάσω με χαρτοταινία βαμμένη μαύρη ματ. Η διαφορά ήταν τεράστια. Εδω που τα λεμε...στην νεα αραχνη εβαλα μεταλλικες βιδες για να τις συγκρατήσω στο τηλε, Θα δοκιμασω να τις βαψω, βεβαια οχι με σπρευ (γιατι αν θα θελησω να τις ξεβιδωσω ή να τις σφηξω θα πεσουν κομματάκια απο το χρωμα) οποτε μαλλον θα τις βαψω με ανεξιτηλο μαυρο μαρκαδορο (δεν κανει την ιδια δουλεια με το ματ σπρευ...αλλα μιλαμε για ~0.5cm βιδες) Επίσης σημαντικό είναι να βαφτούν ΚΑΙ οι λεπίδες της "αράχνης", αλλά αυτό είναι επικίνδυνο για το δευτερεύον. Πριν την τοποθέτησή της στον σωλήνα μου, την έβαψα και αυτή!!!Δεν ηταν μαυρα;; ή δεν ηταν τοσο ματ οσο θα ηθελες;; Επίσης θέλω να βάψω και τον σωλήνα του εστιαστή μου, κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό! Αυτο δεν το ειχα σκεφτει και ομολογο οτι ειναι πολυ καλη ιδεα...μιας και ο δικος μου εστιαστης ειναι μεταλλικος και αρκετα γυαλιστερος. να ρωτησω και εγω κατι παιδια....... πες οτι το εβαλες το αυτοκολητο, και μετα αποφασιζεις για χ,ψ λογους να το βγαλεις .τι γινεται, υπαρχει ευκολος τροπος να το ξεκολησεις?? το αντιστοιχο και για το ματ σπρευ....... βγαινει ή απαξ και το εβαψες, τελειωσε???Βγαινει σχετικα ευκολα... Τωρα η επομενη μετατροπη που πρεπει να κανω ειναι να βαλω ανεμιστηρα (οχι...ακομη δεν εχω ) και θελει 30-40 λεπτα να κρυωσει το κατοπτρο...και ειναι λιγο κουραστικο αυτο...Απλα το προβλημα που προκυπτει ειναι πως κλεινεις την τρυπα μετα (οταν δεν χρεισιμοποιεις το τηλε, γιατι θα μπαινει σκονη) Και βεβαια το αλλο προβλημα ειναι...απο παιρνεις ρευμα οπου το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω και με το anti-dew heater της αραχνης λογικα θα υπαρχουν μπαταριες 12v (μικρες, σε μεγεθος) !! Βασίλης ΜεταλληνόςOO 16 1600 f4ΟΟ 12.5 1525 f4.8 NEQ6TOA130 1000 f7.7 ΕΜ200ED80 600 f7.5, Vixen9x63Canon eos 6D, Sony a7s2, Wat120n+,Asi1202009年7月22號日食 - 2017 Aug 21www.metallinos.net
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣυνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα