Jump to content

Σχολεία vs Αστρονομία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τεσπα, δεν θα δώσω περισσότερη έκταση στο θέμα.

Έχεις δίκιο. Ξεφύγαμε λιγάκι απο το θέμα.., :-note

 

Πάντως στο σχολείο μου κάναμε τμήμα αστρονομίας αμέσως. Επειδή το μάθημα της αστρονομίας είναι απο τα λίγα επιλογής που μετράνε στο μέσο όρο της βαθμολογίας, πάρα πολλά παιδιά το επιλέξανε για να τους ανεβάσει τους βαθμούς!

 

(Στο τμήμα αυτό βέβαια επικρατούσε μονίμως πανικός. Κάθε φορά καιγόντουσαν τεράστιες ποσότητες χαρτιών με αποτέλεσμα να έχουμε μέσα στην τάξη μονίμως ένα νέφος, και υπήρξε και ένας τουρτοπόλεμος! Ά ρε δημόσιο αρρώστια! Αφού δεν αποκτήσαμε τόσα άτομα άσθμα τότε, δεν θα αποκτήσουμε ποτέ!!!)

 

Ά! κατα την επιλογή των μαθημάτων, μια φίλη μου λέει: "Καλά ρε παιδιά, κάνουν στο σχολείο αστρονομία? Δεν το ήξερα οτι μαθαίνουμε για τα ζώδια στο σχολείο."

8-[ :-s #-o ](*,)'

C8-NGT
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 179
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

 

Ά! κατα την επιλογή των μαθημάτων, μια φίλη μου λέει: "Καλά ρε παιδιά, κάνουν στο σχολείο αστρονομία? Δεν το ήξερα οτι μαθαίνουμε για τα ζώδια στο σχολείο."

8-[ :-s #-o ](*,)'

 

Αουτς! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) #-o #-o #-o

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Και σε εμας περιπου τα μισα παιδια επελεξαν αστρονομια (μερικα τα αναγκασα μιλουντας τους συνεχεια για τα πλεονεκτηματα του μαθηματος ετσι τελικα επελεξαν οχι γιατι ενδιαφερονταν αλλα για να μην με ακουνε 8-[ )

 

Ελπιζω τωρα να δημιουργηθει τμημα και να μην γινει καμια αναποδια! [-o< [-o< [-o< [-o<

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Τεσπα, δεν θα δώσω περισσότερη έκταση στο θέμα.

Έχεις δίκιο. Ξεφύγαμε λιγάκι απο το θέμα.., :-note

 

Πάντως στο σχολείο μου κάναμε τμήμα αστρονομίας αμέσως. Επειδή το μάθημα της αστρονομίας είναι απο τα λίγα επιλογής που μετράνε στο μέσο όρο της βαθμολογίας, πάρα πολλά παιδιά το επιλέξανε για να τους ανεβάσει τους βαθμούς!

 

(Στο τμήμα αυτό βέβαια επικρατούσε μονίμως πανικός. Κάθε φορά καιγόντουσαν τεράστιες ποσότητες χαρτιών με αποτέλεσμα να έχουμε μέσα στην τάξη μονίμως ένα νέφος, και υπήρξε και ένας τουρτοπόλεμος! Ά ρε δημόσιο αρρώστια! Αφού δεν αποκτήσαμε τόσα άτομα άσθμα τότε, δεν θα αποκτήσουμε ποτέ!!!)

 

Ά! κατα την επιλογή των μαθημάτων, μια φίλη μου λέει: "Καλά ρε παιδιά, κάνουν στο σχολείο αστρονομία? Δεν το ήξερα οτι μαθαίνουμε για τα ζώδια στο σχολείο."

8-[ :-s #-o ](*,)'

 

Καλημέρα σας,

Δικαιολογημένα, σε αυτό το φόρουμ, εκφράζονται απόψεις για την ενίσχυση της διδασκαλίας της αστρονομίας στα ελληνικά σχολία.

Κατα τη γνώμη μου είναι το τελευταίο που θα πρέπει να μας ανησυχεί.

Έχετε σκεφτεί ότι οι φετινοί απόφοιτοι θα τροφοδοτίσουν σχολές θετικών επιστημών χωρίς να ξέρουν στοιχειώδη φυσική και μαθηματικά?(μιλάω γι'αυτές γιατί είναι ο κλάδος μου, ανάλογο πρόβλημα υπάρχει και στις υπόλοιπες σχολές)

Εδώ ρε παιδιά δεν υπάρχουν ώρες για να βγεί βασική ύλη, ποιός καίγεται για την αστρονομία?

Και στο κάτω κάτω , από το να σου τη διδάσκει κάποιος που είναι το ίδιο άσχετος με σένα, καλύτερα να μη τη διδάσκεσαι καθόλου.... :-k

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Μην περιμενετε απο τα σχολεια σας κατι αξιολογο.Αν εισαστε ομαδες παιδιων απο την επαρχια,επικοινωνηστε με το αστεροσκοπειο και οργανωστε μονοι σας μια επισκεψη. :wink:
Η αστρονομια μας βοηθαει να κοιταμε ψηλα. www.astrotheory.gr :D
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Έχετε σκεφτεί ότι οι φετινοί απόφοιτοι θα τροφοδοτίσουν σχολές θετικών επιστημών χωρίς να ξέρουν στοιχειώδη φυσική και μαθηματικά?(μιλάω γι'αυτές γιατί είναι ο κλάδος μου, ανάλογο πρόβλημα υπάρχει και στις υπόλοιπες σχολές)

Εδώ ρε παιδιά δεν υπάρχουν ώρες για να βγεί βασική ύλη, ποιός καίγεται για την αστρονομία?

 

Συμφωνώ στο ότι το μάθημα της αστρονομίας είναι το τελευταίο που πρέπει να μας ανυσηχεί.

 

Αλλά το παραπάνω που λες δεν το καταλαβαίνω. Οι μαθητές εξετάζονται πάνω σε συγκεκριμένη ύλη, και παίρνουν βαθμό ανάλογο των γνώσεων τους για να μπούν σε ανάλογες σχολές.

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα!

Λέγοντας βασική ύλη εννοώ όλη εκείνη τη γνώση που θα τους επιτρέψει να παρακολουθήσουν το 1ο ακαδημαϊκό έτος με μια άλφα άνεση και χωρίς κενά.

Επιπλέον, οι φετινοί απόφοιτοι έπρεπε να διαλέξουν ανάμεσα σε "μαθηματικά γενικής" και "φυσική γενικής".

Στο πρώτο γίνεται εισαγωγή στην στατιστική και τις πιθανότητες ενώ στο δεύτερο εισαγωγή στην οπτική (Η/Μ φάσμα) και την πυρηνική φυσική.

Είναι αυτονόητο λοιπόν πως αυτοί οι μαθητές θα τα βρούν αρκετά σκούρα στο 1ο έτος και πιθανόν και στα υπόλοιπα....

Επίσης, αν σκεφτούμε πως οι ίδιοι μαθητές σε λίγα χρόνια θα τροφοδοτίσουν το καθηγητικό δυναμικό των ελληνικών σχολείων βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια καθόλου επιθυμητη θετική ανάδραση....

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Εδώ ρε παιδιά δεν υπάρχουν ώρες για να βγεί βασική ύλη, ποιός καίγεται για την αστρονομία?

Και στο κάτω κάτω , από το να σου τη διδάσκει κάποιος που είναι το ίδιο άσχετος με σένα, καλύτερα να μη τη διδάσκεσαι καθόλου.... :-k

 

Γιάννη έχεις δίκιο για το πρώτο αν υποθέσουμε ότι η αστρονομία μπορεί να διδαχθεί μόνο ως ανεξάρτητο μάθημα. Προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια να μπει περισσότερη αστρονομία μέσω του μαθήματος της φυσικής, ειδικά σε πιο μικρά έτη. Εξάλλου πώς γίνεται φυσική χωρίς αστρονομία;

 

Οσο για τους διδάσκοντες, όταν είχα διδαχθεί εγώ αστρονομία ήταν υποχρεωτικό μάθημα στη Β Λυκείου και μας το έκανε μαθηματικός. Οι φυσικοί, αλήθεια, δε θα έπρεπε να είναι ικανοί να διδάξουν αστρονομία σε στοιχειώδες επίπεδο; Η η αστρονομία είναι παραγκωνισμένη στα "επιλογής" των προγραμμάτων σπουδών και οι φυσικοί που δεν τη διάλεξαν δεν ξέρουν τίποτα; Απλά οι έννοιες φυσική και αστρονομία είναι τόσο συσχετισμένες στο δικό μου μυαλό που μου φαίνεται παράξενο.

«I have loved the stars too fondly to be fearful of the night». Sarah Williams, The Old Astronomer
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Τι Αστρονομία?

έχετε ακούσει καθηγητή πληροφορικής να ρωτάει τι κάνει το ντελέτε (delete) οταν το πατάς?

](*,) ](*,)

Μου έτυχε σε σχολείο της Σπάρτης, όταν είχα πάει να στήσω το εργαστήριο πληροφορικής..

 

μην περιμένετε αλλαγές.. το σύστημα είναι προβληματικό απο μόνο του, και δεν πρόκειτε να αλλάξει ούτε σύντομα, ούτε εύκολα..

εγω το περιμενα απο το 96-97 να αλλάξει, αλλα μάλλον προς το χειρότερο πάει..

Δεν θυμάμαι αλλα κάποιος το πρότεινε παραπάνω.. κανονίστε μια εκδρομή στο αστεροσκοπείο μόνοι σας, γιατί αλλιώς δεν θα πάτε ποτέ..

μόνο σε εκκλησίες, μοναστήρια και κάστρα θα σας πηγαίνουν.. all time classics..!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Γιάννη έχεις δίκιο για το πρώτο αν υποθέσουμε ότι η αστρονομία μπορεί να διδαχθεί μόνο ως ανεξάρτητο μάθημα. Προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια να μπει περισσότερη αστρονομία μέσω του μαθήματος της φυσικής, ειδικά σε πιο μικρά έτη.

 

Aυτό είναι το βέλτιστο που θα μπορούσε να γίνει.

Η Αστρονομία όμως έχει μια ιδιαιτερότητα σε σχέση με τους άλλους κλάδους της φυσικής. Δεν είναι στην πραγματικότητα φυσική αλλά ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ τη φυσική για να εξηγήσει τα ουράνια φαινόμενα.

Η σωστή διδασκαλία της προϋποθέτει μια γερή βάση σε όλους σχεδόν τους κλάδους της φυσικής. Επιστρέφουμε λοιπόν στο πρόβλημα που περιγράφω πιο πάνω:

Όταν για παράδειγμα το παιδί μαθαίνει τι είναι φάσμα στην 3η(!) λυκείου και μάλιστα πλέον σε μάθημα "ενδοσχολικό" (που εξ ορισμου,μεταξύ μας, δε χαίρει και ιδιαίτερης εκτίμησης από τους μαθητές-εγώ τουλάχιστο στα ενδοσχολικά, ούτε βιβλία είχα) πώς θα του μιλήσεις για φασματικούς τύπους αστέρων ?

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα!

Λέγοντας βασική ύλη εννοώ όλη εκείνη τη γνώση που θα τους επιτρέψει να παρακολουθήσουν το 1ο ακαδημαϊκό έτος με μια άλφα άνεση και χωρίς κενά.

Επιπλέον, οι φετινοί απόφοιτοι έπρεπε να διαλέξουν ανάμεσα σε "μαθηματικά γενικής" και "φυσική γενικής".

Στο πρώτο γίνεται εισαγωγή στην στατιστική και τις πιθανότητες ενώ στο δεύτερο εισαγωγή στην οπτική (Η/Μ φάσμα) και την πυρηνική φυσική.

Είναι αυτονόητο λοιπόν πως αυτοί οι μαθητές θα τα βρούν αρκετά σκούρα στο 1ο έτος και πιθανόν και στα υπόλοιπα....

Επίσης, αν σκεφτούμε πως οι ίδιοι μαθητές σε λίγα χρόνια θα τροφοδοτίσουν το καθηγητικό δυναμικό των ελληνικών σχολείων βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια καθόλου επιθυμητη θετική ανάδραση....

Συμφωνώ μαζί σου Vegan...

Βέβαια τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα για τους μαθητές που ακολούθησαν θετική κατεύθυνση :-note αλλά και πάλι... ](*,)

Εκτός αυτών ας μην ξεχνάμε ότι βασικά "κομμάτια" της φυσικής είναι εκτός ύλης (π.χ. Εντροπία) και ελάχιστοι-μηδαμινοί είναι οι μαθητές που στον ελεύθερο χρόνο τους κάθισαν να τα διαβάσουν...

«Το βιβλίο της φύσης είναι γραμμένο στη γλώσσα των μαθηματικών»
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα,

Συγγνώμη που επεμβαίνω στη συζήτηση ετεροχρονισμένα αλλά το θέμα με αφορά.

Με τη σημερινή επικρατούσα κατάσταση στην εκπαίδευση και την αποτελμάτωση της εφηβικής ζωντάνιας-δίψας για μάθηση, αν κανείς ψάξει να βρει που θα αποδώσει τις ευθύνες εγκλωβίζεται σ΄ έναν ατέρμονα κύκλο:Οι μαθητές φταίνε, που δεν δείχνουν ενδιαφέρον-όχι οι καθηγητές φταίνε και συμπαρασύρουν τους μαθητές -ναι μα οι καθηγητές κι αν ακόμη ενδιαφερθούν λίγοι μαθητές θ ανταποδώσουν κ.ο.κ…..Και συνεχίζονται οι συλλογισμοί χωρίς τελειωμό-χωρίς συμπέρασμα-χωρίς…όφελος!

Πολλοί μάλιστα θα μείνουν στα λόγια υποστηρίζοντας με πάθος τη γνώμη τους δίχως ποτέ να κάνουν κάτι-χαρακτηριστικό πολλών πολιτών άλλωστε.

Εγώ προσωπικά όταν βλέπω απορίες σαν κι αυτή του Γαλιλαίου (βλέπε αρχή του φόρουμ) από τη μία χαίρομαι και συμφωνώ από την άλλη όμως-μήπως περιμένουμε πολλά από τα ελληνικά σχολεία; Παρομοιάζοντας, αν κανείς βρεθεί σ ένα ξενοδοχείο π.χ. Γ’ κατηγορίας δεν θα ζητήσει βέβαια το λόγο γιατί στην αυλή δεν υπάρχει πισίνα με υδρομασάζ! Έτσι και με τα σχολεία. Εδώ και χρόνια δυστυχώς, η πλειοψηφία αυτών βρίσκεται σ ένα απογοητευτικό επίπεδο-ποιός θα μιλήσει για βαθιά και ουσιαστική κατανόηση των θετικών επιστημών μέσω της αστρονομίας, όταν ο μαθητής δεν γνωρίζει καν τα στοιχειώδη; Ή ακόμη χειρότερα (δυστυχώς γίνεται-ευτυχώς είναι ακραίο παράδειγμα) όταν φοβάται να κυκλοφορήσει στο προαύλιο επειδή μπήκε στο μάτι της συμμορίας ή υποφέρει διακρίσεις από τη μεριά των καθηγητών;

Λογικότερο θα το έβρισκα αν κανείς ανησυχούσε περισσότερο για τα πανεπιστήμια-για την αστρονομία πάντα. Για τα σχολεία όμως είναι πολύ τραβηγμένο, πολύ νωρίς και βιάζουμε καταστάσεις θα έλεγα. Τα μικρότερα βήματα είναι πιο σταθερά.

Να ξεκαθαρίσω πως δεν συμβιβάζομαι με καμία κατάσταση. Απλώς έχω αποβάλλει εκείνη την εντύπωση που είχα παλιά πως μπορώ να τα φτιάξω και να τα καλυτερεύσω όλα μόνη μου ή με λίγους, πολύ λίγους συμπαραστάτες. Ίσως τέτοιοι μαθητές υπάρχουν αλλά σπανίζουν στο σχολείο μου. Στα πιο πολλά μάλιστα το 15μελές δεν είναι η ομάδα των πιο ικανών μα φρούριο για τους ‘διάσημους’ και τους μάγκες που πέρα από την 5ήμερη και κανα δυο καταλήψεις δεν κάνουν κάτι το μη τετριμμένο . Έστω, όσοι και να ναι, σίγουρα την ίδια στιγμή η αδιαφορία της μάζας αναιρεί κάθε τους προσπάθεια.

Τέλος, όποιος πραγματικά θέλει ν ασχοληθεί με την αστρονομία θα το κάνει ότι δυσκολία και να βρει ερασιτεχνικά ή επαγγελματικά, χωρίς να ενοχλεί και να ενοχλείται από κανέναν βολεμένο. Και εκεί είναι που θα χρειαστεί δυναμισμό και τότε θα ψάξει να βρει ποιοι έχουν τις ίδιες επιδιώξεις με αυτόν για να ενωθεί μαζί τους χωρίς να σέρνει κανένα αργοκίνητο σχολείο. Σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο ναι, εκεί θα διεκδικήσει και βέβαια αν το θέλει πάρα πολύ, το σύμπαν θα συνωμοτήσει μαζί του για να το καταφέρει!!!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

...από την άλλη όμως-μήπως περιμένουμε πολλά από τα ελληνικά σχολεία; Παρομοιάζοντας, αν κανείς βρεθεί σ ένα ξενοδοχείο π.χ. Γ’ κατηγορίας δεν θα ζητήσει βέβαια το λόγο γιατί στην αυλή δεν υπάρχει πισίνα με υδρομασάζ!

Νομίζω οτι οι περισσότεροι εδω πέρα απλά ζητάμε να γίνεται το μάθημα της αστρονομίας. Ζητάμε οι νέες "φουρνιές" μαθητών, όταν βγούν απο το σχολείο να ξέρουν οτι "τα φώτα εκει πάνω" είναι αστέρια σαν τον ήλιο μας, να ξέρουν τι είναι το ηλιακό σύστημα, τι είναι ένας γαλαξίας κλπ... Απλά πράγματα... Αυτά είναι σαν να ζητάμε απο ένα ξενοδοχείο Γ' κατηγορίας να έχει κρεβάτια! Η πισίνα με το υδρομασάζ θα ήταν να ζητάγαμε κάθε σχολείο να έχει τηλεσκόπιο!

Απλώς έχω αποβάλλει εκείνη την εντύπωση που είχα παλιά πως μπορώ να τα φτιάξω και να τα καλυτερεύσω όλα μόνη μου ή με λίγους, πολύ λίγους συμπαραστάτες.

Λυπάμαι, αλλά διαφωνώ με τη στάση αυτή. Στα πλαίσια του σχολείου(και όχι για το σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος) αλλαγές μπορεί να κάνει και ένα μόνο άτομο. Αρκεί να έκει όρεξη να φτάσει ένα θέμα μέχρι τα άκρα.

Τώρα για έξω απο το σχολείο,... τι να σου πώ, έχεις δίκιο! Αλλα προτιμώ στα δεκαεφτά μου να πιστεύω οτι μπορώ να αλλάξω τον κόσμο.

Στο θέμα τις αστρονομίας, έμπρακτα, νομίζω οτι οι αστροβραδιές που διοργανωθήκαν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας απο λίγους ανθρώπους που αγαπάνε την αστρονομία ήταν ένα βήμα για να καλυτερεύσουνε τον κόσμο. Και το καταφέρανε! =D>

C8-NGT
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο ναι, εκεί θα διεκδικήσει και βέβαια αν το θέλει πάρα πολύ, το σύμπαν θα συνωμοτήσει μαζί του για να το καταφέρει!!!

Εσύ διαβάζεις και Πάολο Κοέλιο. :P

 

 

 

Για μένα δεν φταίει το σχολείο. 'Αλλωστε το να τα ρίχνουμε πάντα σε κάτι αόριστο (π.χ λέγοντας φταίει το 'σχολείο', το 'κράτος', η 'κοινωνία') είναι η εύκολη λύση. Το σχολείο είμαστε όλοι εμείς μαθητές, καθηγητές, γονείς, ψηφοφόροι.

Ισως θα πρεπε να απευθυνθουμε (Η αστρονομική Ένωση) σε κάποιο τομέα όπως το Υπουργείο παιδείας και με προτάσεις να τους πείθαμε να αλλάξουν κάποια πράγματα. π.χ Επιμόρφωση καθηγητών θετικών επιστημών σε ζητήματα αστρονομίας, παροχή στοιχειωδών γνώσεων αστροφυσικής σε απόφοιτους λυκείου.

Το ότι τεθηκε επιλογή μεταξύ Φυσική Γενικής και Μαθηματικά Γενικης στους μαθητές είναι απαράδεκτο καθώς και τα δύο μαθήματα είναι απολύτως απαραίτητα για μια πραγματική γενική παιδεία

(Στοιχεία οπτικής, ατομικής και πυρηνικής φυσικής απ΄τη μια, παράγωγοι, στατιστική και πιθανότητες απ΄την άλλη)

 

Εντάξει τα πράγματα είναι καλύτερα απ΄ότι στο παλαιό σύστημα των δεσμών αλλά σίγουρα πρέπει να γίνουν πολλά βήματα ακόμα.

www.myspace.com/astrovoxgr
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

....ας μην ξεχνάμε ότι βασικά "κομμάτια" της φυσικής είναι εκτός ύλης (π.χ. Εντροπία) και ελάχιστοι-μηδαμινοί είναι οι μαθητές που στον ελεύθερο χρόνο τους κάθισαν να τα διαβάσουν...

 

Ε, αυτοί που ενδιαφέρονται να μπουν στην ανάλογη σχολή θα τα διαβάσουν!!!

 

Τι θες να πεις δηλαδή ότι αν διδάσκονταν η εντροπία ή οτιδήποτε άλλο,θα την μάθαιναν απ έξω και ανακατωτά οι μαθητές??

 

Εγώ ξέρω ότι αυτοί που ενδιαφέρονται διαβάζουν,ψάχνουν και ερευνούν.

 

Σίγουρα το σύστημα είναι προβληματικό αλλά αν έχεις διάθεση δεν έχεις ανάγκη κανενα!!!!!

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ρε παιδιά η εντροπία δεν είναι και τίποτα το σπουδαιό.

Στα χοντρικά, είναι το μέτρο αταξίας ενός κλειστού συστήματος.

Οσο μεγαλύτερη η αταξία τόσο μεγαλύτερη κι η εντροπία.

www.myspace.com/astrovoxgr
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

...από την άλλη όμως-μήπως περιμένουμε πολλά από τα ελληνικά σχολεία; Παρομοιάζοντας, αν κανείς βρεθεί σ ένα ξενοδοχείο π.χ. Γ’ κατηγορίας δεν θα ζητήσει βέβαια το λόγο γιατί στην αυλή δεν υπάρχει πισίνα με υδρομασάζ!

Νομίζω οτι οι περισσότεροι εδω πέρα απλά ζητάμε να γίνεται το μάθημα της αστρονομίας.

Απλώς έχω αποβάλλει εκείνη την εντύπωση που είχα παλιά πως μπορώ να τα φτιάξω και να τα καλυτερεύσω όλα μόνη μου ή με λίγους, πολύ λίγους συμπαραστάτες.

Λυπάμαι, αλλά διαφωνώ με τη στάση αυτή. Στα πλαίσια του σχολείου(και όχι για το σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος) αλλαγές μπορεί να κάνει και ένα μόνο άτομο. Αρκεί να έκει όρεξη να φτάσει ένα θέμα μέχρι τα άκρα.

Τώρα για έξω απο το σχολείο,...>

 

Θεωρώ υπερβολικό όπως είπα πριν το να απαιτεί κανείς να γίνει κατανόηση των μαθηματικών και της φυσικής μέσω ουσιαστικής διδασκαλίας της Αστρονομίας (που πραγματικά είναι άμεσα συνδεδεμένη με αυτά και θα αποτελούσε μία τρομερή κ συναρπαστική μέθοδο εκμάθησής τους) και όχι την απλή παράδοση της Αστρονομίας που και γω θεωρώ απαραίτητη!

Όσο για το 2ο ζήτημα που θίγεις εκεί ναι, διαφωνούμε.Μόνος του κανείς όσο και να φωνάξει και να πιέσει η φωνή του θα ακουστεί σαν ένας ασήμαντος ψίθυρος και η αποφασιστικότητά του θα βρει αντίσταση τις γυρισμένες πλάτες πολλών αδιάφορων!Που πολλές φορές θα ναι και οι ίδιοι οι συμμαθητές του!Δεν έχουν όλοι την ίδια ''πόρωση'' μ εμάς για την Αστρονομία ούτε την όρεξη.Αυτό φαίνεται άλλοστε κι αν επισκεφθείς το θέμα ΄στενομυαλιά κι αδιαφορία' που υπάρχει εδώ κάπου στο φόρουμ...

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Ρε παιδιά η εντροπία δεν είναι και τίποτα το σπουδαιό.

Στα χοντρικά, είναι το μέτρο αταξίας ενός κλειστού συστήματος.

Οσο μεγαλύτερη η αταξία τόσο μεγαλύτερη κι η εντροπία.

 

Είπαμε ότι είναι θεμελιώδες έννοια που πρέπει όλοι να γνωρίζουν...

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Θυμάμαι τον εαυτό μου στην Β’ Λυκείου που μόνο εγώ δήλωσα το μάθημα αστρονομίας, και όπως καταλάβατε δεν έγινε ποτέ. Αυτό που με αηδιάσει σε αυτή τη κατάσταση είναι πως οι περισσότεροι μαθητές και καθηγητές δεν βρίσκουν κάποιον «ιδιαίτερο λόγω» για να διδαχτεί η αστρονομία στα σχολεία, θεωρώντας την άχρηστη. Μετά όμως έρχεται το κάθε παιδί και σου λέει πως ο Ήλιος απέχει από τη Γη ένα χιλιόμετρο (μου έχει συμβεί και αυτό, κοριτσάκι να μου λέει ότι ο Ήλιος είναι χίλια μέτρα πάνω από τη Γη και να μου λέει πως είμαι βλάκας επειδή της είπα πως δεν ισχύει! ](*,) ) και ότι πιστεύει στα ζώδια!!! Για αυτή τη κατάντια ποιος φταίει; Οι μαθητές; Οι καθηγητές; Οι γονείς; Το κράτος; Μάλλον ΟΛΟΙ!

Και το χειρότερο είναι πως άμα πεις σε μαθητές να μάθουν και αστρονομία θα σε κράξουν! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι περισσότεροι της γενιάς μου προτιμάνε να ανοίγουν το στόμα τους και να λένε ανοησίες (και να το χαίρονται) παρά να ανοίξουν κανένα βιβλίο.

"Μην κρατάτε τις πύλες του πνεύματος σας κλειδωμένες, αλλά ούτε και διάπλατα ανοιχτές" Τσαρλς Φορτ

:cheesy:

:cheesy:
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Θυμάμαι τον εαυτό μου στην Β’ Λυκείου που μόνο εγώ δήλωσα το μάθημα αστρονομίας, και όπως καταλάβατε δεν έγινε ποτέ.

 

κάτι μου θυμίζει... ](*,) ](*,)

 

Για τα άλλα που λες ...συμφωνώ και επαυξάνω αλλα αυτή είναι η κατάσταση και δεν αλλάζει εύκολα... ](*,)

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Τελικα στο σχολειο μου με τα χιλια ζορια δημιουργηθηκε ενα τμημα αστρονομιας με οριακα παιδια!

Απ' τα 60 τα 40 δηλωσαν πληροφορικη, 11 δηλωσαν σχεδιο και μονο 9 αστρονομια (γιατι λεει το δινουν εξετασεις στο τελος! ](*,) ](*,) )

Οι καθηγητες εν τω μεταξυ δεν θελαν να δημιουργησουν τμημα αστρονομιας γιατι ειμασταν 9 και οχι 10 παιδια που ειναι το οριο! ](*,)

Στο τελος καταφερα να πεισω δυο συμμαθητες μου να αλλαξουν απο πληροφορικη και να ερθουν αστρονομια! :wink:

 

Υ.Γ. το μαθημα θα μας το κανει οχι φυσικος αλλα βιολογος! #-o

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

 

Υ.Γ. το μαθημα θα μας το κανει οχι φυσικος αλλα βιολογος! #-o

 

Αυτό αγαπητέ μου φίλε είναι το αποτέλεσμα του ΑΣΕΠ που οι φυσικοί δίναμε μαζί με τους χημικούς τους βιολόγους και τους γεωλόγους και τελικά περάσανε σε πολύ μεγαλύτερα ποσοστά βιολόγοι και γεωλόγοι για να κάνουν το μάθημα της Φυσικής και της Χημείας.....

 

Δεν έχω τίποτα με τους συναδέλφους αλλά να τι αποτελέσματα έχουμε....

Και εγένετω φως....
Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

  • 6 μήνες αργότερα...

To ξερω οτι γραφω πολυ καθυστερημενα σε αυτο το θεμα αλλα οταν ανοιχτηκε δεν ημουν μελος.Η κατασταση οσον αφορα το μαθημα της αστρονομιας στη Β Λυκειου δεν ειναι και πολυ καλη.Οι περισσοτεροι μαθητες ουτε που γνωριζουν την υπαρξη αυτου του μαθηματος.Επιπλεον οι καθηγητες το εχουν γραμμενο κανονικα.(Οχι ολοι βεβαια)Αφου να φανταστειτε καποιος ειχε ακουσει το διευθυντη μας να λεει:το μαθημα αυτο δεν το επιλεγει κανενας,γιατι δεν το καταργουν?Απ'οτι ειχα ακουσει στις αρχες της χρονιας ειχαν μαζευτει ατομα για να γινει τμημα-οχι βεβαια γιατι ενδιαφερονταν αλλα για να γλιτωσουν ωρες κλπ-ομως για καποιο αγνωστο λογο το θεμα πρεπει να κουκουλωθηκε και δεν υπαρχει τμημα.Εγω ομως θα το ψαξω!Του χρονου θα δηλωσω σιγουρα αστρονομια και οτι γινει.Μετα το διαγωνισμο αστρονομιας πολλα ατομα με πλησιασαν και εδειξαν ενδιαφερον,οποτε θα προσπαθησω να τους ψησω :D .

Ο διευθυντης μας μαλιστα που το παιζει και τυπικος εχω περιεργεια να δω τι θα κανει.Θ α δειξει

Aσε την ψυχη σου να σταθει νηφαλια και αταραχη μπροστα σε ενα εκατομμυριο συμπαντα!!!

:cheesy: :cheesy:

 

Φιλικα,

Βαλογιαννης Γιωργος

Σύνδεσμος για σχόλιο
Κοινή χρήση σε άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!.

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης