-
Αναρτήσεις
250 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
5
Τύπος περιεχομένου
Forum
Λήψεις
Ιστολόγια
Αστροημερολόγιο
Άρθρα
Αστροφωτογραφίες
Store
Αγγελίες
Όλα αναρτήθηκαν από Astron
-
Συμφωνώ με το ότι είμαστε πάρα πολύ μικροί στο μέγεθος του σύμπαντος και ότι με αυτήν την έννοια είμαστε τελείως ασήμαντοι. Όπως λέει και ο Παλαμάς "Χίλια μύρια ταξίδια εμπρός μου ξάνοιξαν τον κόσμο όλο και τί είμαι; χόρτο ριζωμένο σε ένα σβόλο απάνω που ξεφεύγει κι απ' τα κλαδευτήρια!" Μην καταλήξουμε όμως και μοιρολάτρες ή παθητικοί και πούμε "ε και να μας χτυπήσει μετεωρίτης τί έγινε;" Καταρχήν ως όντα της φύσης, είμαστε υποχρεωμένοι -όχι για λόγους ηθικούς όπως λέει ο φίλος Μηνάς- αλλά για λόγους καθαρά βιολογικούς και φυσικούς να επιβιώσουμε. Είναι η βασική εντολή, το βασικό ένστικτο που υπάρχει μέσα μας, όπως και σε κάθε ζώο. Φαντάζεσαι να 'βλεπες ένα σκύλο που να καθόταν μπροστά σε έναν γκρεμό, το χώμα σιγά σιγά να υποχωρούσε και αυτός να μην έδινε δεκάρα; Νομίζω είναι απίθανο. Πού θέλω να καταλήξω; Καλό είναι να είμαστε αντικειμενικοί και να βλέπουμε τα πράγματα πιο συνολικά, όμως το να βλέπουμε την ενδεχόμενη καταστροφή μας με απάθεια είναι μια ένσταση απέναντι στα πιο βασικά μας ένστικτα και στο φαινόμενο της ζωής. Επίσης, στο ερώτημα "και τί έγινε" αν μας χτυπήσει μετεωρίτης, η απάντηση που θα δώσω εγώ είναι άλλη... Χάνονται τα ΠΑΝΤΑ. Και αυτό γιατί αντιλαμβανόμαστε το σύμπαν με έναν καθαρά δικό μας τρόπο βασισμένο στην δομή του εγκεφάλου μας και στις πεπερασμένες αισθήσεις μας. Ο τρόπος λοιπόν που εννοούμε την λέξη σύμπαν είναι καθαρά ανθρώπινος. Αρα αν πάψει να υπάρχει ο άνθρωπος παύει να υπάρχει και το σύμπαν με την έννοια που το γνωρίζουμε εμείς. Κανείς δεν θα ονομάσει ξανά τον Μ16 νεφέλωμα του αετού, ή κανείς δεν θα δημιουργήσει μεγάλες Άρκτους νοητά στον ουράνιο θόλο.
-
Απορία για τις μαύρες τρύπες
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της elohim σε Αστρονομία, Αστροφυσική και Κοσμολογία
Απ' όσο ξέρω ναι, αυξάνεται συνεχώς η μάζα της και επομένως και η βαρυτική της έλξη. -
Δεν κατάλαβα καλά την απορία σου... Ο φακός που δείχνεις στην πρώτη φωτογραφία σου είναι προσοφθάλμιος 25mm της Kellner, και ήταν standard μαζί με την αγορά του Konuspace 910. Δεν εφαρμόζει στο τηλεσκόπιό σου;
-
-
Αστρονομία VS Αστρολογία!
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της skavak σε Λοιπές Αστρονομικές Συζητήσεις
Αδικούμε την αστρονομία συγκρίνοντάς την με την αστρολογία... Όπως λέει και ο elohim μιλάμε για μια απάτη που δεν έχει καμία επιστημονική βάση. Άλλο αν ο κόσμος για να καλύψει τα υπαρξιακά του κενά τείνει να πιστέψει σε οτιδήποτε. -
Αυτό το είχα ακούσει κι εγώ, είχε πολύ πλάκα
-
Στις 18 Αυγούστου που μου απάντησαν μου είπαν τελική τιμή 366 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Ίσως πρέπει να κάνεις καλύτερη τιμή...
-
Ο Νομικός στον Πειραιά το έχει 366 ευρώ.
-
Απαντάμε ΝΑΙ γιατί η εμπειρία μας λέει ότι ακόμα και τα μεγάλα πουλιά που είναι κατά πολύ βαρύτερα του αέρα πετάνε.
-
Ενα ταξιδακι στη Σεληνη με μονο 100 εκ. $
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της aristarchus σε Διάστημα
Νομίζω ότι για κάθε παρατηρητή των άστρων και των πλανητών, το να βρεθεί στα ίδια τα αντικείμενα τα οποία παρατηρεί είναι το σπουδαιότερο όνειρο. Άλλωστε αυτό δεν προσπαθούμε να κάνουμε με τα τηλεσκόπια; Να βρεθούμε λίγο πιο κοντά σε όλα αυτά. -
-
αγνωστο μαυρο αντικειμενο περασε το φεγγαρι!
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της amgamer σε Παρατήρηση Σελήνης
Όντως κάτι τέτοιο είναι, ή πτηνό ή φτερωτό έντομο. Αρκεί να το βάλετε σε αργή κίνηση και θα διακρίνετε το φτερούγισμα. (Η αργή κίνηση γίνεται εύκολα με τον windows movie maker που υπάρχει στα windows XP) Το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι παρόμοιο με αυτό για το οποίο μιλάει ο amgamer; -
αγνωστο μαυρο αντικειμενο περασε το φεγγαρι!
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της amgamer σε Παρατήρηση Σελήνης
Ενδιαφέρον. Γιατί δεν κάνετε μια έρευνα στο δίκτυο να δείτε αν το έχουν δει κι άλλοι ερασιτέχνες αστρονόμοι; Μιλάμε πάντα για την ίδια ημερομηνία και ώρα βέβαια. -
ETX-125 ή ΕΤΧ-125 Premier Edition;
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της Astron σε Πού και πώς να αγοράσω;
Μην ανησυχείς, τουλάχιστον βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα για μας που δεν είχαμε ασχοληθεί πολύ με το αντικείμενο. Στο μεταξύ (ξέρω θα σας τρελάνω λίγο τώρα) ....υπάρχει ένα ονειρεμένο ενδεχόμενο να βρεθούν τελικά λεφτά για κάτι ανώτερο που ακούει στο όνομα LX-90, αλλά ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο. Θα δείξει! Προς το παρόν ας προσγειωθώ και ας μείνω στο etx-125. -
ETX-125 ή ΕΤΧ-125 Premier Edition;
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της Astron σε Πού και πώς να αγοράσω;
Σ' ευχαριστώ πολύ -
ETX-125 ή ΕΤΧ-125 Premier Edition;
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της Astron σε Πού και πώς να αγοράσω;
Γιώργο το "πλεονέκτημα" να μην έχει το τηλεσκόπιο GOTO το έχω χορτάσει με το Konus μου. Μάλιστα μου είχε χαλάσει και το στόχαστρο και τα έβρισκα όλα τελείως χειροκίνητα. (ή πολλές φορές δεν τα έβρισκα καθόλου) Θα προτιμήσω το ...μειονεκτικό τηλεσκόπιο. Συν τοις άλλοις το GOTO δεν είναι αναγκαίο να το χρησιμοποιείς, αν θέλει κάποιος να εξασκηθεί στην εύρεση αντικειμένων υπάρχει και χειροκίνητη δυνατότητα απ' ότι έχω διαβάσει. Γενικά τα reviews που έχω διαβάσει για το ETX-125 λένε τα καλύτερα λόγια, και μάλιστα σε σοβαρά sites. Επίσης έχει κάνει φοβερές πωλήσεις... Όπως φαίνεται κι απ' τον τίτλο του topic έχω αποφασίσει πια. Εκτιμώ βέβαια το ενδιαφέρον και τις συμβουλές σας, αλλά έχω καταλήξει. Πάντως είναι αξιοσημείωτο ότι ο μόνος που το βρίσκει καλή επιλογή είναι εκείνος που το έχει δηλαδή ο Ηλίας. Πλέον αυτό που με προβληματίζει είναι ο εξοπλισμός του. -
ETX-125 ή ΕΤΧ-125 Premier Edition;
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της Astron σε Πού και πώς να αγοράσω;
Στο shop21.gr η Canon EOS - 300D έχει 900 ευρώ... Βάλε και αντάπτορες κλπ για χρήση ψηφιακής σε τηλεσκόπιο... πολλά δεν πάει; Μια και έχεις προσωπική εμπειρία, το LPI και το DSI τί λένε; Αξίζουν καθόλου ή είναι για πέταμα; -
ETX-125 ή ΕΤΧ-125 Premier Edition;
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της Astron σε Πού και πώς να αγοράσω;
Αν και δεν νομίζω να αλλάξω την απόφασή μου για το ETX, έχεις να μου προτείνεις κάποιο καλύτερο εξίσου ποιοτικό και φορητό στα ίδια περίπου χρήματα; Πάντως ρε παιδιά έχω δει άπειρες φωτογραφίες στο internet κι έχω καταλήξει ότι... μπορείς να δεις ακόμα και 10ιντσα να βγάζουν χειρότερες φωτογραφίες από το ΕΤΧ125.... (και το αντίστροφο φυσικά) Δηλαδή το μεράκι και η ενασχόληση έχει πολύ μεγάλη σημασία για το αποτέλεσμα. Επίσης η ορατότητα και η φωτορύπανση παίζουν μεγάλο ρόλο, επομένως είναι καλύτερα να 'χω ένα 5 ιντσο που να μπορώ να το παίρνω συνέχεια εκτός Αθήνας ακόμα και σε σχετικά σύντομες βόλτες με το αμάξι παρά ένα 8ιντσο που θα κάθεται συνέχεια στο μπαλκόνι (σε προάστιο της Αθήνας) όπου το μόνο που μπορεί διακρίνει κανείς με σιγουριά είναι η Σελήνη, η Αφροδίτη και ο Δίας... Για να 'μαι ειλικρινής για το τηλεσκόπιο έχω ήδη αποφασίσει, τώρα πια θέλω να ασχοληθώ με το τί κάμερα θα πάρω (οι Αtik φαίνονται μια καλή ιδέα) και φυσικά να δω τι προσοφθάλιμους θα αγοράσω, focal reducers κλπ Kοίταξα στο www.aktistar.com (http://www.aktistar.com/TouNew/WEBcamAstro.htm) και είδα ότι έχει αρκετά πράγματα από Atik, me thn 1C να είναι στα 290 ευρώ και η 2C στα 530. Αξίζει να πάρει κανείς την 2C για τα χρήματά της; -
ETX-125 ή ΕΤΧ-125 Premier Edition;
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της Astron σε Πού και πώς να αγοράσω;
Aristarchus θα σκεφτώ σοβαρά την ιδέα σου. Όμως μήπως ξέρεις αν υπάρχουν αντίστοιχα sites της Ευρωπαϊκής Ένωσης απ' όπου μπορώ να παραγγείλω το τηλεσκόπιο; Υπάρχει κάποιο ποιοτικό εγγυημένο online shop στην Αγγλία για παράδειγμα; Αν και από μια ματιά που έριξα στις τιμές του amazon.co.uk οι τιμές δεν διαφέρουν και πολύ από τις ελληνικές. Giorgosgr εύκολο να το λες, αλλά είμαι φοιτητής οπότε δεν έχω standard εισόδημα για να κάνω οργανωμένα αποταμίευση. Αυτά τα χρήματα τα έχω μαζέψει μετά από πολλά χρόνια αποταμίευσης από δω κι απο κει. Άσε που αν πάρω κάτι μεγαλύτερο δεν θα είναι και τόσο εύκολο να το μεταφέρω και η φορητότητα είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ γιατί μένω Αθήνα... Από έρευνα στο Internet διαπίστωσα ότι πάνω κάτω αυτό το τηλεσκόπιο μού δίνει αυτά που ζητώ σε τιμή σχετικά προσιτή. Ηλία, πώς τα καταφέρνει αυτός ο μπαγάσας ο Ολλανδός και παίρνει τέτοιες φωτογραφίες Deep Sky; Είναι αξιέπαινος! Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω, για ποιο λόγο ακριβώς χρειάζεται ο Barlow X2 στην αστροφωτογράφηση; Γιατί να είναι αποχρωματικός; Η χρήση ενός τέτοιου Barlow σημαίνει ότι οι φωτογραφίες θα βγαίνουν ασπρόμαυρες; Επίσης λίγες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του focal reducer θα μου ήταν χρήσιμες -
ETX-125 ή ΕΤΧ-125 Premier Edition;
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της Astron σε Πού και πώς να αγοράσω;
To ξέρω ότι όταν συγκρίνουμε τις ελληνικές με τις αμερικάνικες τιμές είμαστε για κλάματα... Όμως δεν θα ήθελα να ρισκάρω αγορά από Αμερική γιατί σε περίπτωση προβλήματος ή βλάβης είναι λίγο δύσκολα τα πράματα, και συν τοις άλλοις υπάρχουν τελωνεία κλπ. Θα προτιμούσα να πάω στο ίδιο το μαγαζί. -
ETX-125 ή ΕΤΧ-125 Premier Edition;
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της Astron σε Πού και πώς να αγοράσω;
Για PC δεν υπάρχει πρόβλημα, έχω laptop. -
ETX-125 ή ΕΤΧ-125 Premier Edition;
Astron απάντησε στην συζήτηση του/της Astron σε Πού και πώς να αγοράσω;
Τελικά απ' ότι φαίνεται δεν έχει νόημα να πληρώσω 200 ευρώ παραπάνω για την premium edition αφού μπορώ να κάνω εύκολα χειροκίνητα αυτά που προσφέρει αυτόματα (εύρεση Βορρά κλπ). Επομένως καταλήγω στο ETX125 το απλό. Και με τα λεφτά που θα περισσέψουν θα πάρω τίποτα προσοφθάλμιους ή Barlow 2X. Τώρα σχετικά με κάμερα, απ' ότι κατάλαβα το DSI δεν είναι και η καλύτερη επιλογή για τα λεφτά της. Έχω μια ψηφιακή μηχανή sony dsc-p92, που όμως είναι εντελώς αυτοματοποιημένη και επομένως δεν έχει την δυνατότητα ρύθμισης του χρόνου ανοίγματος του κλείστρου, άρα δεν μπορώ να τραβήξω φωτογραφίες μεγάλης έκθεσης. Προσανατολίζομαι λοιπόν μάλλον σε webcam. Έριξα μια ματιά στο aktistar.com και μου φαίνεται καλή ιδέα η ΑΤΚ-1C που είναι στα 290 ευρώ. Τί άλλο θα χρειαστώ για να καταφέρω να παίρνω έγχρωμες φωτογραφίες των πλανητών και των νεφελωμάτων; Λέει ότι είναι έγχρωμη, αλλά τί άλλο χρειάζεται για ποιοτικές φωτογραφήσεις; Και μια ερώτηση σχετικά με τις webcams... Συνδέονται απευθείας με τον προσοφθάλμιο; Δηλαδή ότι βλέπω εγώ αποτυπώνεται με την ίδια μεγέθυνση στην κάμερα; -
Καλησπέρα σας, είμαι σχετικά καινούριος στην παρέα σας, αν και είχα παρακολουθήσει το site παλιά στα πρώτα του βήματα. Διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον τις τελευταίες μέρες τα θέματα του forum και βλέπω και τις ωραίες φωτογραφίες που έχετε τραβήξει. Μέχρι τώρα είχα ένα Konus ανοίγματος 90mm (3.75 ίντσες) που όπως αντιλαμβάνεστε, δεν προσέφερε και τα καλύτερα αποτελέσματα. Μετά από χρόνια λοιπόν αποφάσισα να αγοράσω ένα νέο τηλεσκόπιο meade. Τα χρήματα που διαθέτω είναι σχετικά περιορισμένα. Δηλαδή διαθέτω γύρω στα 1500 ευρώ για την αγορά του. Μετά από έρευνα έχω καταλήξει στο ETX-125 (που είναι 5 ιντσών). Ομολογώ ότι στην απόφασή μου με ώθησαν και οι φωτογραφίες που έχει στείλει ο Ηλίας Χασιώτης οι οποίες πράγματι είναι εντυπωσιακές για ένα τηλεσκόπιο 5 ιντσών (συγχαρητήρια!). Όπως επίσης και το γεγονός ότι μεταφέρεται πολύ εύκολα για παρατηρήσεις εκτός Αθηνών. Και βεβαίως και το "goto" για μένα θα είναι κάτι πολύ εντυπωσιακό (δεδομένου ότι μέχρι τώρα βασιζόμουν στο παλιό μου Konus). Με ενημέρωσαν από το κατάστημα του Νομικού στον Πειραιά ότι το ETX-125 μαζί με τρίποδο, Autostar και UHTC έρχεται στα 1392 ευρώ, ενώ το ΕΤΧ-125 premier edition sta 1600 ευρώ. Το ερώτημά μου είναι αν έχει καταλάβει κανείς ποια ακριβώς είναι η διαφορά τους; Στο premier edition διαφημίζουν πολύ την ικανότητά του να προσανατολίζεται αυτόματα, αλλά εγώ νόμιζα ότι συμβαίνει το ίδιο και με το απλό. Ποια η διαφορά τους λοιπόν και ποιο μου προτείνετε; Θα ήθελα και κάποιες συμβουλές για αστροφωτογραφία. Μέχρι τώρα προσανατολιζόμουν στο Deep Sky Imager Pro, αλλά απογοητεύτηκα όταν διάβασα σε κάποια topics ότι γενικά η σειρά DSI δεν προσφέρεται για φωτογραφίες πλανητών. Για κάποιον σαν εμένα που ενδιαφέρεται και για πλανήτες αλλά και για deep space τί προτείνετε; Διαθέτω μέχρι 500 ευρώ το πολύ. Επίσης είναι δυνατόν να φωτογραφήσει κανείς γαλαξίες, νεφελώματα κλπ με το συγκεκριμένο τηλεσκόπιο ή κάνω όνειρα;