Jump to content

fotodektis

Μέλη
  • Αναρτήσεις

    3113
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    39

Όλα αναρτήθηκαν από fotodektis

  1. fotodektis

    SkySafari 7 Pro σε προσφορά!

    Android emulators υπάρχουν για windows,αλλά δεν γνωρίζω και εγώ αν δουλεύουν σωστά με τα συγκεκριμένα αστρονομικά προγράμματα: https://www.androidauthority.com/best-android-emulators-for-pc-655308/ Αν θέλεις δοκίμασε και αυτόν τον τρόπο. Πάντως το Cartes du Ciel (ιδιαίτερα) και το HNSky έχουν δυνατότητες και ρυθμίσεις,που δεν τις έχουν τα SkySafari. Αυτά τα δύο χρησιμοποιώ για μελέτη και κατασκευή πλάνων παρατήρησης και εκτύπωση των ανάλογων χαρτών,με κύκλους telrad. Φιλικά-Κώστας 🙂
  2. Καλησπέρα σας! Υπάρχουν ανορθωτές ειδώλων για τηλεσκόπια,που προσαρμόζονται μεταξύ εστιαστή και προσοφθάλμιου φακού. Το θέμα είναι αν στο μικρό τηλεσκόπιο που φέρει ο εξάντας σας,μπορεί να προσαρμοστεί.Πρέπει να μπορεί να βγει ο προσοφθάλμιου φακός,να έχει και ο σωλήνας του εστιαστή την κατάλληλη διάμετρο,αλλά μπορεί να εστιάσει με την απομάκρυνση του προσοφθάλμιου που θα προκληθεί. Μήπως έχετε κάποια καλή φωτογραφία του πίσω μέρους του τηλεσκοπίου; Φιλικά-Κώστας 🙂
  3. fotodektis

    SkySafari 7 Pro σε προσφορά!

    Όπως σου είπα και πιο πάνω,σε περιβάλλον windows υπάρχουν καλύτερα προγράμματα από το Stellarium,όπως είναι το Cartes du Ciel και το Hallo Nothern Sky (HNSky). Έχουν ακριβέστατους αστρικούς χάρτες και θέσεις των μετακινούμενων αντικειμένων του ηλιακού συστήματος σε σχέση με τα άστρα του υποβάθρου,όπως κομήτες,αστεροειδείς,πλανήτες και δορυφόρους τους! Επειδή ασχολούμαι ιδιαίτερα με παρατήρηση κομητών,έχω ελέγξει σχολαστικά και σε βάθος πολλών χρόνων τόσο τις θέσεις των άστρων,όσο και τις διαδοχικές θέσεις των κομητών στα 3 αυτά προγράμματα. Τα Cartes du Ciel και HNSky συμφωνούσαν απόλυτα μεταξύ τους και κυρίως με τον πραγματικό ουρανό,ενώ το Stellarium είχε σημαντικές αποκλίσεις στις θέσεις των μετακινούμενων αντικειμένων από τον πραγματικό ουρανό! Έτσι έπαψα να χρησιμοποιώ το Stellarium σε τέτοια δύσκολα αντικείμενα (κομήτες,αστεροειδείς),επειδή χρειάζεται μεγάλη ακρίβεια στις διαρκώς μεταβαλλόμενες θέσεις τους,ειδικά όταν τους ψάχνεις εντελώς χειροκίνητα.Φυσικά γίνεται εκτύπωση των χαρτών σύμφωνα με τα πλάνα παρατήρησης,και μπορεί να γίνει σχολαστικός έλεγχος της ακρίβειάς τους. Δεν γνωρίζω αν τα τελευταία χρόνια το Stellarium έχει βελτιωθεί σε αυτό το θέμα. Μπορείς να κατεβάσεις τα δύο προγράμματα που σου ανέφερα,υπάρχουν εκδόσεις και με ελληνικό μενού,είναι δωρεάν,πιο δύσχρηστα αλλά και πιο ακριβή και με σημαντικά περισσότερες δυνατότητες από το Stellarium! Χρειάζονται φυσικά περισσότερο χρόνο να τα μάθεις και να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Σου υπενθυμίζω ότι ασχολούμαι μόνο με χειροκίνητη οδήγηση dob και AZ στηρίξεων,όμως τα 2 αυτά προγράμματα συνεργάζονται και με αυτόματες στηρίξεις. Φυσικά συνεργάζονται με αυτόματες στηρίξεις και τα apps σε android: -SkySafari 6 και 7 Pro (που είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί σε android),καθώς και το -Mobile Observatory Pro (MO Pro-κυκλοφορεί δωρεάν στην έκδοση 3.2.1). Μπορείς να δοκιμάσεις αυτά τα προγράμματα και να δεις τις διαφορές με το Stellarium. Φιλικά-Κώστας 🙂
  4. Μη διστάσεις να τους ρωτήσεις ό,τι σου φαίνεται δύσκολο ή προβληματικό με το προϊόν που αγόρασες,όλες οι σοβαρές εταιρείες παρέχουν υποστήριξη μετά την αγορά. Υπάρχουν τόσα τεχνικά θέματα που προκύπτουν,ένας αρχάριος δεν μπορεί να τα αντιμετωπίσει στην αρχή όλα μόνος του. Μπορεί να υπάρχει κάποια δυσλειτουργία,συμβαίνει και στα καινούργια προϊόντα... Όσο το προϊόν είναι μέσα στην εγγύηση,πρέπει να ελέγξεις και να ξεκαθαρίσεις τα πάντα. Να είσαι καλά! Εύχομαι να επιλυθούν όλα τα ζητήματα! Φιλικά-Κώστας 🙂
  5. fotodektis

    SkySafari 7 Pro σε προσφορά!

    Να συμπληρώσω ότι αν εγκαταστήσεις το SkySafari σε μια συσκευή smartphone/tablet,μπορείς να την εγκαταστήσεις δωρεάν και σε άλλη συσκευή σου, χρησιμοποιώντας τον ίδιο λογαριασμό Google Play Store,δεν χρειάζεται δηλαδή να πληρώσεις το app περισσότερες από μία φορές! Φιλικά-Κώστας 🙂
  6. fotodektis

    SkySafari 7 Pro σε προσφορά!

    Όχι δεν είπα αυτό.Σίγουρα γίνεται οδήγηση τηλεσκοπίου απο tablet/smartphone (λειτουργικό Android),μέσω app SkySafari 6 ή 7 Pro. Όπως γίνεται και με άλλα αστρονομικά app όπως το Mobile Observatory Pro (MO Pro). Το είχα εγκαταστήσει δωρεάν (την έκδοση 3.2.1) και ήταν σαφώς καλύτερο από το δωρεάν επίσης Stellarium (android),αλλά πολύ κατώτερο από το SkySafari 6 Pro. Απλώς δεν γνωρίζω αν υπάρχει app για υπολογιστή (laptop κατάλαβα-εντάξει και τα smartphones/tablets υπολογιστές είναι 🙂) που ανέφερες πιο πάνω,οι οποίοι συνήθως έχουν περιβάλλον windows. Δεν γνωρίζω αν laptops μπορούν να λειτουργήσουν και σε λειτουργικό android... Φιλικά-Κώστας 🙂
  7. Τώρα κατάλαβα (έτυχε να γράφουμε ταυτόχρονα...).Είπες ευθυγράμμιση και νόμισα στην αρχή ότι εννοείς ευθυγράμμιση οπτικών δηλ.collimation. Εσύ εννοείς alignment (ευθυγραμμία-λέγεται και ευθυγράμμιση στόχου),που είναι η σωστή και ακριβής στοίχιση-στόχευση του τηλεσκοπίου σε έναν στόχο. Δυστυχώς δεν χρησιμοποιώ αυτόματες βάσεις για να σε βοηθήσω,παρά μόνο dob και AZ. Υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που γνωρίζουν,ελπίζω να σε βοηθήσουν άμεσα. Στο λινκ που έδωσα πιο πάνω για σημεία παρατήρησης στην Αττική,μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποια μέλη που γνωρίζουν το σχετικό θέμα,έχουν αυτόματες στηρίξεις. Φυσικά πρέπει να ρωτήσεις και στο κατάστημα που το αγόρασες. Φιλικά-Κώστας 🙂
  8. Γιάννη αν το τηλεσκόπιό σου είναι αυτό: https://planitario.gr/gr/astrofi-102.html τότε είναι τύπου Maksutov-Cassegrain που δύσκολα χάνει την ευθυγράμμισή του απ'όσο γνωρίζω,χωρίς να είμαι σίγουρος όμως. Εκτός αν έχει πρόβλημα εκ κατασκευής,οπότε μάλλον πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα από όπου το αγόρασες. Είσαι σίγουρος ότι έχει πρόβλημα ευθυγράμμισης; Φιλικά-Κώστας 🙂
  9. fotodektis

    SkySafari 7 Pro σε προσφορά!

    Φίλε Μάνο καλησπέρα! Μπορείς να το βρεις κατευθείαν στο Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.simulationcurriculum.skysafari7pro Το SkySafari 7 Pro (όπως και το προηγούμενο 6 Pro) λειτουργεί σε περιβάλλον Android (το 7 Pro σε Android 10 και μεταγενέστερες εκδόσεις),όχι σε windows από όσο ξέρω. Υπάρχουν android emulators για windows,αλλά δεν γνωρίζω αν δουλεύουν σε αυτά τα προγράμματα. Σε windows υπάρχουν τα εξαιρετικά Cartes du Ciel και Hallo Nothern Sky (HNSky) δωρεάν και με ελληνικό μενού,που είναι καλύτερα από το Stellarium σε ακρίβεια και δυνατότητες,αλλά υστερούν σε ευχρηστία! Έχουν ακριβέστατους αστρικούς χάρτες και πολύ ακριβείς τις θέσεις των μετακινούμενων αντικειμένων του ηλιακού συστήματος σε σχέση με τα άστρα του υποβάθρου (ιδιαίτερα κομήτες και αστεροειδείς). Είναι σαφώς ακριβέστερα αυτά τα δύο προγράμματα από το Stellarium,τουλάχιστον στην χειροκίνητη εύρεση αντικειμένων μέσω εκτυπωμένων χαρτών και με περισσότερες δυνατότητες. Προσωπικά χρησιμοποιώ νευτώνιο dob τηλεσκόπιο και διοπτρικό σε ΑΖ βάση,οπότε δεν γνωρίζω τί γίνεται με το θέμα της οδήγησης αυτόματης στήριξης μέσω υπολογιστή. Φιλικά-Κώστας 🙂
  10. Φίλε Γιάννη καλώς ήλθες στο astrovox και στην ερασιτεχνική αστρονομία!🙂 Στην Αττική υπάρχουν πολλοί που ασχολούνται και κάποιοι κανονίζουν παρέες παρατήρησης σε διάφορα σημεία. Εδώ μπορείς να βρεις κάποιες πληροφορίες: Το τηλεσκόπιό σου είναι αυτό; https://planitario.gr/gr/astrofi-102.html Φιλικά-Κώστας 🙂
  11. fotodektis

    SkySafari 7 Pro σε προσφορά!

    Μια νέα μεγάλη προσφορά (-76%) στα 13.99€. Ισχύει μέχρι 14/07/2024. Φιλικά-Κώστας 🙂
  12. Μάνο ευχαριστώ για τις ευχές σου και ανταποδίδω!🙂 Έχεις πολύ κέφι και όρεξη να μπεις στα βαθιά της ερασιτεχνικής αστρονομίας! Αυτό είναι πολύ ωραίο και ελπιδοφόρο για το μέλλον του χόμπυ! Ιδιαίτερα ο τομέας της αστρομετρίας,φωτομετρίας,φασματοσκοπίας που συμβάλλει έστω και ερασιτεχνικά στην επιστημονική αστρονομία,είναι ο πλέον δημιουργικός,συναρπαστικός αλλά και δύσκολος. Δύσκολη και αρκετά χρονοβόρα είναι και η κατασκευή κατόπτρου και βάσης από το μηδέν,ιδιαίτερα αν δεν έχεις προηγούμενη εμπειρία. Εύχομαι πάντως να καταφέρεις να υλοποιήσεις όλες αυτές τις πολύ δημιουργικές επιθυμίες σου και να μας κοινοποιείς και την πρόοδό σου. Ίσως να παρακινήσεις με το παράδειγμά σου και κάποια μέλη ιδιαίτερα τα νέα,να ακολουθήσουν τον δρόμο σου,που είναι δρόμος έρωτα,μόχθου,αλλά και βαθιάς ικανοποίησης από τα αποτελέσματα. Δυστυχώς οι σειρήνες της ευκολίας έχουν παρασύρει πολλούς σε πολλούς τομείς... Φιλικά-Κώστας 🙂
  13. Μάνο στην Ελλάδα δεν νομίζω να υπάρχει δυνατότητα επαλουμίνωσης κατόπτρων τηλεσκοπίων. Εκτός από το στρώμα αλουμινίου που πρέπει να εφαρμοστεί σωστά,πρέπει να καλυφθεί με μια σκληρή emulsion από διοξείδιο του πυριτίου (SiO2) για προστασία από γρατσουνιές και εκκρίσεις εντόμων,και να εφαρμοστούν οι επιστρώσεις οπτικών. Συνήθως στο εξωτερικό κάποια μέλη του φόρουμ έστελναν στην Orion Optics UK. Υπάρχει αρκετή καθυστέρηση για την διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας και αρκετό κόστος που δεν το γνωρίζω ακριβώς.Είναι αρκετές εκατοντάδες ευρώ,ανάλογα και με το κάτοπτρο. Ελπίζω να σου απαντήσουν όσοι γνωρίζουν σχετικά. Φιλικά-Κώστας 🙂
  14. fotodektis

    Αναζήτηση τηλεσκοπίου

    Μιχάλη αν διαβάσεις προσεκτικά τί έγραψα,θεωρώ ότι ούτε για αστροπαρατήρηση αξιώσεων είναι καλό... Έχει σχετικά υποβαθμισμένη οπτική ποιότητα σε σχέση με κανονικά νευτώνεια. Πρόκειται για φθηνό εισαγωγικό τηλεσκόπιο.Έχω παρατηρήσει για δύο χρόνια με τέτοιας σχεδίασης τηλεσκόπιο. Αν θέλεις παρατήρηση με σαφώς καλύτερη οπτική απόδοση και στήριξη,υπάρχουν dob 6",8",10" μεταχειρισμένα στις αγγελίες του φόρουμ στην κατηγορία τιμής 350€-650€.Δεν κάνουν όμως για αστροφωτογραφία. Αν επιμένεις στην αστροφωτογραφία,αφού μελετήσεις πρώτα καλά τις αρκετές απαιτήσεις που έχει,θα πρέπει να επενδύσεις πρώτα σε μια καλή βάση,πχ.HEQ-5 και μετά να πάρεις έναν αξιοπρεπή σωλήνα κατάλληλο για τέτοια βάση. Αν δεν σε ενδιαφέρει η καλή ποιότητα εικόνας,μπορείς να φωτογραφίσεις και με φθηνότερες βάσεις και σωλήνες,όπως το τηλεσκόπιο που έχεις. Υπάρχει και η επιλογή της ηλεκτρονικά υποβοηθούμενης αστρονομίας (βιντεοαστρονομίας),που έχει λιγότερες απαιτήσεις σε εξοπλισμό. Φιλικά-Κώστας 🙂
  15. Μάνο καλησπέρα! Μερικές ιδέες μπορείς να δεις εδώ: Αν επιχειρήσεις τις κατασκευές,εύχομαι καλή υπομονή και επιτυχία! Φιλικά-Κώστας 🙂
  16. fotodektis

    Αναζήτηση τηλεσκοπίου

    Φίλε Μιχάλη καλώς ήλθες στο Astrovox και στην ερασιτεχνική αστρονομία!🙂 Το τηλεσκόπιό σου είναι τύπου Bird-Jones,δηλ.έχει πραγματική εστιακή απόσταση 700mm (έτσι έχει κοντό σωλήνα) και με έναν φθηνό φακό τύπου barlow 2x μέτριας ποιότητας στη βάση του εστιαστή,γίνεται 1400mm. Ο φακός αυτός σαφώς υποβαθμίζει την οπτική του ποιότητα. Το κάτοπτρό του είναι σφαιρικό και όχι παραβολικό,οπότε παρουσιάζει το σφάλμα της σφαιρικής εκτροπής,δηλ.μια περιοχή με σχήμα δακτυλίου στα άκρα του οπτικού πεδίου,περίπου 10-20% είναι θολή και δεν διορθώνεται ούτε με επεξεργασία της εικόνας.Οπότε αυτό το τμήμα της εικόνας στη φωτογραφία θα το πετάς με κροπάρισμα. Επειδή η ευθυγράμμιση των κατόπτρων σε τέτοιου τύπου τηλεσκόπια είναι πιο δύσκολη και λιγότερο ακριβής,το σφάλμα κόμης διορθώνεται πιο δύσκολα. Έχω παρατηρήσει από τέτοιας σχεδίασης τηλεσκόπιο για 2 χρόνια και είδα τα σχετικά προβλήματά του. Αυτά τα δύο σοβαρά ελαττώματα (ο διορθωτικός φακός 2x και το σφαιρικό κάτοπτρο) το κάνουν προβληματικό αν όχι ακατάλληλο για αστροφωτογραφία. Ένα τρίτο πρόβλημα είναι η μεγάλη εστιακή απόσταση 1400 mm που απαιτεί μεγαλύτερους χρόνους έκθεσης,που είναι μεγάλο πρόβλημα ιδιαίτερα για αμυδρότερα αντικείμενα. Εκτός αν δεν έχεις ιδιαίτερες αξιώσεις για την οπτική ποιότητα των εικόνων σου. Επειδή είσαι αρχάριος θα σου έλεγα να ξανασκεφτείς σοβαρά το θέμα της φωτογράφισης,που θα απαιτήσει και πολύ χρόνο μελέτης και πειραματισμών,πολλές ώρες στη λήψη τους και ακόμα περισσότερες στην επεξεργασία τους στον υπολογιστή. Μελέτησε πρώτα τα σχετικά με την αστροφωτογραφία,κατανόησέ τα και μετά αποφάσισε αν θέλεις πραγματικά να ασχοληθείς με φωτογραφία ή μόνο παρατήρηση. Φιλικά-Κώστας 🙂
  17. fotodektis

    2011 UL21

    Πάρα πολύ καλή και αυτή η καταγραφή!!🙂
  18. fotodektis

    2024 MK

    Εξαιρετική καταγραφή,Νίκο συγχαρητήρια!! Καλή και δημιουργική συνέχεια! 🙂
  19. fotodektis

    7.png

    Πολύ καλή η προσπάθεια,εύχομαι και καλή συνέχεια Αντώνη με την αστροφωτογραφία!🙂 Στην οξύτητα της εικόνας παίζει τεράστιο ρόλο η διαύγεια και το seeing της ατμόσφαιρας. Αν δεν μπορείς να παρακολουθείς συχνά την ποιότητα της ατμόσφαιρας και να βγαίνεις όταν οι συνθήκες είναι πολύ καλές,τότε αναγκαστικά συμβιβάζεσαι με τον ουρανό που έχεις εκείνη τη νύχτα. Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η επεξεργασία.
  20. Καλησπέρα σας! Παρατήρησε/φωτογράφισε κάποιος τους δύο αστεροειδείς; https://www.ofa.gr/asteroids-flyby-june-2024/ https://www.spacereference.org/asteroid/415029-2011-ul21 Στο SkySafari 6 & 7 Pro εμφανίζονται και τα δύο αντικείμενα,αν έχουν ενημερωθεί πρόσφατα τα προγράμματα. Ευχαριστώ-Κώστας 🙂
  21. Να είσαι καλά Μάνο και να έχεις αυτή την αγάπη και τον ενθουσιασμό για την αστρονομία για όλη σου τη ζωή! Εύχομαι να ασχοληθείς ιδιαίτερα με την επιστημονική αστρονομία (έστω και ερασιτεχνικά),θα αποκομίσεις σημαντικά ψυχικά-πνευματικά οφέλη και χαρές! Χάρηκα πολύ με το σχετικό με την επιστημονική αστρονομία θέμα που άνοιξες,υπάρχουν ευτυχώς έμπειρα μέλη για να σε βοηθήσουν! Καλή επιτυχία σε ό,τι και αν κάνεις! 🙂
  22. Φίλε Μάνο καλησπέρα! Δεν έχω ασχοληθεί διεξοδικά με το ενδιαφέρον θέμα που άνοιξες,αλλά βρήκα αυτές τις χρήσιμες συζητήσεις μελών που έχουν εμπειρία εδώ στο φόρουμ: Φυσικά θα βρεις ανάλογα θέματα στο ίντερνετ ψάχνοντας,αν έχεις διάθεση και άφθονο χρόνο ιδιαίτερα αν επιχειρήσεις κατασκευή. Φιλικά-Κώστας 🙂
  23. fotodektis

    ΦΙΛΤΡΟ ΣΕΛΗΝΗΣ

    Καλησπέρα Αλέξανδρε! Η Baader είναι μια από τις κορυφαίες εταιρίες φίλτρων και το συγκεκριμένο φίλτρο (0.9) είναι κατάλληλο για διαμέτρους τηλεσκοπίων από 4"-10",άρα και για το δικό σου. Τα μεταβλητά πολωτικά όμως προσφέρουν ευελιξία στην φωτεινότητα της Σελήνης,ανάλογα με τις φάσεις της,και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και με περισσότερες διαμέτρους τηλεσκοπίων. Νομίζω ότι είναι καλύτερη αγορά το πολωτικό,θα κάνει καλύτερη δουλειά ιδιαίτερα στις φάσεις του μηνίσκου όπου η φωτεινότητα της Σελήνης είναι μικρότερη.Το πολωτικό κόβει 1%-40% της φωτεινότητας,οπότε αποδίδει και στις χαμηλής φωτεινότητας φάσεις,αλλά και σε πιο αμυδρά σώματα,όπως πλανήτες. Φιλικά-Κώστας 🙂
  24. fotodektis

    νέο ξεκίνημα

    Βρήκα μεγάλα κιάλια μεγέθυνσης 10-11Χ σε διαμέτρους 60-70mm στην οικονομική κατηγορία: -> Στα 11x70: https://www.firstlightoptics.com/opticron-binoculars/opticron-oregon-observation-70mm-binoculars.html Εδώ ένα review που φαίνεται αξιόπιστο: https://www.skyatnightmagazine.com/reviews/binoculars/opticron-oregon-observation-11x70-binoculars Θυμάμαι για μια περίοδο πριν 7-8 χρόνια το F.L.O τα είχε προσφορά στις £49 ή £59.Μπορεί να είναι και καλύτερα από τα Skymaster 15x70,που δεν έχουν σταθερή οπτική και μηχανική ποιότητα από παρτίδα σε παρτίδα,όπως έχουμε διαπιστώσει πολλοί χρήστες τους. Αν μπορεί κάποιος να τα φέρει από Αγγλία χωρίς δασμούς από τελωνείο,φαίνεται καλός συμβιβασμός για παρατήρηση της ζώνης του Γαλαξία και DSO γενικά από σχετικά σκοτεινό ουρανό. Το πραγματικό exit pupil σε τέτοιας κατηγορίας κιάλια είναι μικρότερο από το θεωρητικό,οπότε εδώ θα είναι περίπου 6mm. https://www.astroshop.eu/instruments/ts-optics-binoculars-11x70/p,69166 https://www.teleskop-express.de/en/binoculars-spotting-scopes-microscopes-range-finders-31/binoculars-for-astronomy-24/ts-optics-11x70-le-porro-prism-binoculars-perfect-for-twilight-and-night-2005 Και αυτά από Γερμανία,που δεν τα γνωρίζω: https://www.doerr-outdoor.de/en-us/optics/binoculars/porro-prism-binoculars/jumbo-binoculars-11x70-black-533450 -> Στα 10x60: https://www.teleskop-express.de/en/binoculars-spotting-scopes-microscopes-range-finders-31/binoculars-for-astronomy-24/ts-optics-10x60-porro-binoculars-for-low-light-conditions-and-astronomy-1409 https://www.astroshop.eu/instruments/ts-optics-10x60-giant-binoculars/p,4588 Φιλικά-Κώστας 🙂
  25. fotodektis

    νέο ξεκίνημα

    Τάσο καλησπέρα! Για επιλογή μονόποδου μέχρι 40€,πιστεύω ότι αυτό που σου πρότεινα θα σε καλύψει για βάρος κιαλιών σίγουρα μέχρι 1.5 kgr. Απο έρευνα αγοράς που είχα κάνει στα φθηνά μονόποδα,αυτό είχε τις καλύτερες επιδόσεις.Είναι πολύ σταθερό το πόδι και το πέλμα του (που είναι το "ευαίσθητο" σημείο των μονόποδων) είναι εξαιρετικά σταθερό,δεν γλιστράει ακόμα και σε μεγάλες γωνίες κλίσης! Η κεφαλή είναι μεν πλαστική,όπως συμβαίνει και σε τρίποδα των 100€,αλλά αξιόπιστη. Φυσικά έχει βίδα όπως και τα τρίποδα για τα κιάλια και τις κάμερες. Το παρακάτω κατάστημα το είχε στη φθηνότερη τιμή στην Ελλάδα και πουλάει original προϊόντα και όχι "μαϊμούδες".Έχει και πολύ καλή τακτική επιστροφών αν δε σου κάνει: https://www.e-shop.gr/hama-04178-star78-camera-monopod-p-PER.566324 Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από την απόδοσή του. Το πλήρες ύψος του είναι 1.76m και μπορεί να μην κάνει για κάποιον ψηλότερο από 1.80m που θέλει να παρατηρεί όρθιος στο ζενίθ. Αν και πιστεύω ότι για τα 7Χ35 κιάλια σου δεν χρειάζεσαι στήριξη,εκτός αν παρατηρείς για μεγάλο χρονικό διάστημα. Με τα Celestron Skymaster 15x70 και το μονόποδο μπορώ να παρατηρώ με τις ώρες,χωρίς να κουράζομαι.Το τρέμουλο υπάρχει μεν αλλά είναι πολύ λίγο για να με προβληματίσει. Αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό,εξαρτάται και από το τρέμουλο των χεριών του χρήστη αλλά και την υπομονή του. Η βάση προσαρμογής σε τρίποδα/μονόποδα των Skymaster 15Χ70 είναι κακή...Για να σταθεροποιηθεί (αλλιώς ταλαντώνεται υπό το βάρος των κιαλιών),τοποθέτησα νάρθηκες από σκληρό ξύλο εκατέρωθεν και τους τύλιξα με αρκετή ταινία πακεταρίσματος.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Όροι χρήσης